Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #1 Skrevet 12. juni 2013 Skal en tur til hovedstaden i helga og tenkte å handle litt klær til barna når jeg først var der. Vi har jo de vanlige kjedebutikkene her hvor vi bor, men har jo merket at utvalget er bedre i Oslo. Så hvilke kjedebutikker i Oslo har best utvalg på barneklær? I tillegg vil jeg gjerne ha tips til butikker som selger litt spesielle barneklær, som ikke de fleste har. Vet de har mange gøyale på Grünerløkka, men hvilke vil du anbefale? Jeg har bare en dag på meg, så jeg må være effektiv Anonymous poster hash: 8832c...f72
tustemor Skrevet 13. juni 2013 #3 Skrevet 13. juni 2013 Kjede og kjede... Synes ofte de har finere klær i det som ikke er kjedebutikker. Hvis du er ute etter noe eksklusivt har de sykt mye lekkert på fru Lyng på Steen og Strøm. Og prisen er deretter. Nederst på grünerløkka er det flere fine butikker. Synes de har v.mye fint på Noah Noah. Så er det en sprell butikk der som dr har en del. Og et par andre med litt kulere/nostalgiske klær- type ej sikke lej o.l. Også en butikk med klær fra memini, claire osv. Mye fint! God tur!
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #4 Skrevet 13. juni 2013 Takktakk, flere tips? Vil ikke kjøpe dyre merkeklær, det vokser de for fort ut av uansett ;-) Anonymous poster hash: 8832c...f72
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #5 Skrevet 13. juni 2013 Zara eller Martine barneklær (de har salg nå så jeg så da kan du gjøre et "kupp") Anonymous poster hash: 91125...996
ostepop123 Skrevet 13. juni 2013 #6 Skrevet 13. juni 2013 Liten & Tøff i Markveien (på Grünerløkka) har mye fint! Det samme har Rakkerungene i Ullevålsveien.
Firekids Skrevet 13. juni 2013 #7 Skrevet 13. juni 2013 Rakkerungene på St.hanshaugen. Propello på Stabekk. Bruktbutikk med merkeklær på Stabekk. Zara. Sprell.
MariaS Skrevet 3. februar 2021 #8 Skrevet 3. februar 2021 Liten & Tøff i Markveien er dessverre lagt ned, men man finner fortsatt mange fine barnebutikker på Grünerløkka. Blant annet https://www.lillefot.no/ som har masse kule barneklær og barnesko til de minste. De har også mange kule capser som er vanskelig å få tak i andre steder.
TøffiTrynet☠ Skrevet 3. februar 2021 #9 Skrevet 3. februar 2021 MariaS skrev (1 minutt siden): Liten & Tøff i Markveien er dessverre lagt ned, men man finner fortsatt mange fine barnebutikker på Grünerløkka. Blant annet https://www.lillefot.no/ som har masse kule barneklær og barnesko til de minste. De har også mange kule capser som er vanskelig å få tak i andre steder. Hva er vitsen med å dra opp en 7 år gammel tråd? Annet enn for å reklamere for egen butikk?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå