Elvedatter Skrevet 12. juni 2013 #1 Del Skrevet 12. juni 2013 Jeg trodde vitsen med å bruke bleier var at de skulle fange opp tiss. Det skjer ikke her. Jeg må skifter på lillegutt 5-6 ganger om dagen pga tisser siver ut av bleia ved ryggen. Veldig irriterende! Lillegutt er litt over 3 uker nå og veier vell snart 3,3 kg (for tidelig født derfor lav vekt). Så langt har vi brukt libero men tror jeg må kjøpe et annet merkene morgen bare for å prøve noe annet. Noen som har gode tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaaada Skrevet 12. juni 2013 #2 Del Skrevet 12. juni 2013 Veeel... Har to gutter og hatt samme problemet helt til vi kom på å sjekke at tissen lå riktig, altså nedover.... Hver gang vi glemmer å sjekke går det galt;) Kan det hjelpe på ditt problem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisse_01 Skrevet 13. juni 2013 #3 Del Skrevet 13. juni 2013 Skjedde det samme her i den alderen. Hjalp å gå opp 1 str i bleier, men har var litt større enn din da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havet2013 Skrevet 13. juni 2013 #4 Del Skrevet 13. juni 2013 Vi hadde samme problem med datteren vår. Byttet til Pampers og det hjalp (brukte Libero før). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutster Skrevet 14. juni 2013 #5 Del Skrevet 14. juni 2013 Bytt til pampers...og pass på at tissen peker nedover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elvedatter Skrevet 15. juni 2013 Forfatter #6 Del Skrevet 15. juni 2013 Takk for svar. Har bytta til pampers og problemet er løst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salomine Skrevet 16. juni 2013 #7 Del Skrevet 16. juni 2013 Jenta vår (snart 8mnd) blir våt på ryggen når hun bruker libero. Har prøvd med jevne mellomrom siden hun ble født. Med Pampers har hun ikke det problemet. Derfor kjøper vi nå kun pampers. De holder henne tørr hele natta gjennom også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå