Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #1 Skrevet 12. juni 2013 ... mens dere hygger dere i flirfullt lag. Det har jeg lært. Du verden så fornærmet han ble. Er visst et homsete uttrykk. Anonymous poster hash: 54d1b...1e6
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #2 Skrevet 12. juni 2013 hadde aldri falt meg inn, heller Anonymous poster hash: ec77c...cd3
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #3 Skrevet 12. juni 2013 Tror det er en dialekt-greie ift de som ikke tåler det. Der jeg kommer fra ville de fleste ikke reagert på det, tror jeg. Men det er jo bare å fortelle hva du mente når du kalte ham for det. Hvis han fremdeles forblir fornærmet så er det kanskje en mann som er litt for hårsår til å omgås fremover...? Anonymous poster hash: 62728...bf8
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #4 Skrevet 12. juni 2013 Jeg kalte mannen for "kjakan" en gang. Det falt ikke i smak... Var ikke i offentligheten en gang Anonymous poster hash: 7f8f1...5f5
Caprica Skrevet 12. juni 2013 #5 Skrevet 12. juni 2013 Haha. Ikke bra å kalle mannen "kamerat" heller.
MammantilNurket Skrevet 12. juni 2013 #6 Skrevet 12. juni 2013 Noen menn er faktisk spirrevipper. F.eks. er Ravi, Stian Blipp, Trond Giske og Knut Hareide svært gode eksempler på spirrevipper. Det er ikke noe galt i å være en spirrevipp. i følge ordboken kommer ordet av å spirre 'sprette' og kanskje vippe el. lydord og betyr en liten, spinkel mann el. gutt. Lurer på hva den kvinnlige ekvivalenten til "spirrevipp" er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå