Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da har vi vært på ordinær ultralyd i dag! Og WOW for en fantastisk opplevelse!! :) Alt var bra med knøttet! Jordmoren som utførte ultralyden var så nøye og tok seg god tid til å forklare absolutt alt! Fikk fine bilder også! Prøvde å se etter kjønn, men med navlestrengen mellom bena var det ikke mye å se, hehe :) Jeg sa det ikke var så nøye, men hadde vært morro å vite siden vi har en jente i fra før :) Hun foreslo at jeg drakk ett par glass med vann og hoppet litt opp og ned, så skulle vi prøve igjen! Jeg ble kjempe overrasket, siden forige svangerskap fikk jeg bare en sleng kommentar da vi spurte, om at det var vel ikke så jævla viktig, før hun sa at hun ikke kunne se det. Og nei, det spiller jo ingen rolle så lenge knøttet er friskt, men er utrolig morro å vite, syns jeg :) Men den lille var veldig sjenert og ville ikke vise seg fram, så vi venter i spenning! <3 Etter hun hadde sett alt hun skulle og fylt ut papirene, forklarte hun godt alt som sto og hva alle mål og tall betydde!! Utrolig flott! Var ikke noe lignende forige svangerskap!! Sitter med en så god følelse etter i dag! Må virkelig skryte av denne personen!! Var til mange ultralyder i forige svangerskap, pga. blødninger, og INGEN av dem var i nærheten av den fantastiske opplevelsen jeg hadde i dag!! :) Var forresten på samme sykehus begge ganger, på A-hus! ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144056457-ordin%C3%A6r-ultralyd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så morro! :)

selv skal jeg til pers om 2 uker! :-)

Var dårlig av den forrige jormora å si sånn da....er jo normalt å ville vite kjønn da! jada, det viktigste er jo alt er i orden, men jeg dør etter å vite kjønn! :)

Gratulerer med vel overstått og flott opplevelse! :)

Så morro! :)

selv skal jeg til pers om 2 uker! :-)

Var dårlig av den forrige jormora å si sånn da....er jo normalt å ville vite kjønn da! jada, det viktigste er jo alt er i orden, men jeg dør etter å vite kjønn! :)

Gratulerer med vel overstått og flott opplevelse! :)

Takk takk :) Skulle ønske alle fikk en så bra opplevelse på ordinær ultralyd som jeg fikk i dag! Det hadde jeg unnet alle! :)

Lykke til med ultralyd om ikke lenge! Krysser fingrene for at du også får en god opplevelse :)

Eg har også positive opplevingar frå ultralyd, super jordmor (samme i går som for 1 1/2 år sida). Vi fekk gode forklaringar og ho tok seg tid til å finne ut kjønn til slutt. Men ho nekta å uttale seg skråsikker begge gongane, vi fekk vite "sansynlegvis jente" no som då :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...