Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #26 Skrevet 13. juni 2013 haha.. Vi må befinne i forskjellige kretser! I alle bryllup jeg har vært i, med venner og familie, synger vi alle med stor frimodighet, gjerne flerstemt, og storkoser oss! Sanger er et flott avbrudd mellom talene og spisingen synes jeg Ikke minst, så er det koselige minner å ta vare på for brudeparets del, etter dagen er ferdig! At du selv ikke liker det, er nå helt greit, men at du ikke skjønner at andre synes det er kjekt, er nå litt morsomt synes jeg da hvis derimot ingen tør å synge, og alle mumle/hvisker teksten, så kan jeg skjønne det blir litt pinlig stemning.. Anonymous poster hash: 11e1f...d60
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #27 Skrevet 13. juni 2013 Er det ikke vanlig at andre skriver sanger til brudeparet da? Hva gjør man hvis forlover, mor eller far osv kommer med en sang de har brukt lang tid på å skrive? "Nei, beklager, vil ikke ha"???? Anonymous poster hash: e3da3...ba4 Jeg syns det er så fælt at ja! Informerer på forhånd om at jeg ikke ønsker noen form for sang. Anonymous poster hash: bb668...892
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 13. juni 2013 #28 Skrevet 13. juni 2013 Å herregud, det minte meg nettopp på den sangen jeg selv skrev til min bror for konfirmasjonen hans. Jeg hadde jo ikke telt takter, og kun synget den for meg selv. Så på konfirmasjonsdagen, da vi kom til min sang så var det ingen som hang med Jeg var så flau! Onkelen min som synger med den mørkeste bassen jeg vet om, runget ivei og det ble bare mer og mer feil...... Uff og huff
rytme Skrevet 13. juni 2013 #29 Skrevet 13. juni 2013 Haha det der har vært vanlig i min familie så lenge jeg kan huske! I jubileum, dåp, konfirmasjon ikke minst! Min mor er en reser på å lage slike sanger. Heldigvis har hun med seg 4 søstre som også stemmer i når de skal synge. Jeg syntes det var heeelt grusom da jeg var tenåring. Nå synes jeg det er litt artig, bare fordi det er sånn vi alltid har hatt det. Og nå er jeg samboer med en som har en helt lik familie. Og selv om vi syntes det var aldri så harry så tror jeg nok ikke vi hadde sagt nei til mødrene våre som så gjerne ville skrive sang til oss i bryllupet vårt....! Det koster oss vel ingenting....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå