Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #2 Skrevet 12. juni 2013 På farten? At man reiser rundt? Ehh, kan ikke forklare. Noen andre ? Anonymous poster hash: d0550...be1
fikas Skrevet 12. juni 2013 #3 Skrevet 12. juni 2013 Hvis du har en ambulerende sjenkebevilgning feks så vil det si at du ikke har permanent sjenkebevilgning, kun for ett arrangement/periode feks.
fikas Skrevet 12. juni 2013 #4 Skrevet 12. juni 2013 Hvis du har en ambulerende sjenkebevilgning feks så vil det si at du ikke har permanent sjenkebevilgning, kun for ett arrangement/periode feks.Det heter skjenkebevilling. Beklager at jeg ikke gadd å ta meg tid til å rette på stavekontrollen til denne hersens iphonen! skal prøve å ta meg tid til det ved neste anledning
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #5 Skrevet 12. juni 2013 Har fått tilbud om ambulerende team gjennom barnevernet for å hjelpe oss med en 16 åring som trøbler. Møtene våre foregår på barnevernkontoret, så de reiser ikke akkurat rundt... Hmmm, ble ikke veldig klokere akkurat.Men takk for hjelpen uansett :-) Anonymous poster hash: e203c...22f
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #6 Skrevet 12. juni 2013 Midlertidig eller sporadisk er mitt beste forslag. Altså ikke permanent. Anonymous poster hash: 2b4a2...235
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #7 Skrevet 12. juni 2013 Jobber i psykiatrien, vi har også ambulerende team..dette betyr at vi "rykker ut" av sykehuset og hjelper til der det trengs. I hjemmet, på skolen osv. Dette for at barnet/ungdommen skal slippe og legges inn på post. Høres rart ut at de kaller det ambulerende når dere skal møte på et kontor. Hensiktet (hos oss) er at vi møter ungdommene i deres miljø. Anonymous poster hash: 011b3...a88
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #8 Skrevet 12. juni 2013 Jobber i psykiatrien, vi har også ambulerende team..dette betyr at vi "rykker ut" av sykehuset og hjelper til der det trengs. I hjemmet, på skolen osv. Dette for at barnet/ungdommen skal slippe og legges inn på post. Høres rart ut at de kaller det ambulerende når dere skal møte på et kontor. Hensiktet (hos oss) er at vi møter ungdommene i deres miljø. Anonymous poster hash: 011b3...a88 Det kan være ambulerende i den mening at teamet består av tilreisende fagfolk. Her jeg bor har vi ambulerende øyenlege feks.. Anonymous poster hash: 3d916...d12
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #9 Skrevet 12. juni 2013 Høres rart ut at de kaller det ambulerende når dere skal møte på et kontor. For all del... det er ikke sikkert de vet hva ordet ambulerende betyr I psykiatrien er det noe som heter Akutt-team. Dette er et team som reiser rundt i bil, så de kunne like gjerne hett ambulerende team. Anonymous poster hash: 1f652...9f8
Gjest FinogFjong Skrevet 12. juni 2013 #10 Skrevet 12. juni 2013 Har fått tilbud om ambulerende team gjennom barnevernet for å hjelpe oss med en 16 åring som trøbler. Møtene våre foregår på barnevernkontoret, så de reiser ikke akkurat rundt... Hmmm, ble ikke veldig klokere akkurat.Men takk for hjelpen uansett :-) Anonymous poster hash: e203c...22f Forklarte de ikke hvem/hva/hvorfor for dere? Mange steder har de egne "team" som er spesialiserte på enkelte problemstillinger, de kan gjøre en meget god jobb sammen med familien det gjelder. Men det er jo umulig å takke ja eller nei til noe man ikke forstår hva er, eller omfanget av, be om mer info
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå