Gå til innhold

når kjente dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) når begynte dere og kjenne liv vær dag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lurt på samme, men er nå begynt at kjenne vesla hver kveld... Litt puffing og knuffing når jeg ligger i ro. Er nå 22 uker på vei. Men har morkaka foranliggende så fikk beskjed om det kunne ta litt tid før jeg kjente noe.

Skrevet

Fra uke 18, førstegangs, livmor bak :)

Skrevet

Jeg kjenner noe poking og dytting svakt stort sett hver dag.

Noen ganger er jeg usikker på om det faktisk liv jeg kjenner,mens andre ganger er jeg 100% overbevist. :)

Skrevet

Kjenner hver dag nå, 14 uker.

Men er nr 5 så kjenner nok fortere enn første gang;)

For en uke siden var det en dag jeg ikke kjente noe, og da ar jeg veldig bekymret.

Egentlig like greit å ikke kjenne noe før det er tydeligere ;)

Skrevet

Kjente første gang i uke 16, og har kjent det nesten hver dag sien da. H*n har blitt dårligere på å gi tegn til liv de siste dagene, så blir ekstra glad når jeg kjenner et lite spark :-) Er førstegangsfødende

Skrevet

Kjente første gang i uke 19 og har kjent nå hver dag. Snart uke 20.

Skrevet

Med førstemann kjente jeg liv i uke 16. Med nr. 2 og 3 har jeg kjent liv fra uke 13 ca. Nå er jeg i uke 19 og kjenner hver dag :-) Kjenner små dult, men også mye romstering. Kan ikke huske at jeg kjente så mye romstering de to forrige gangene.

Skrevet

Uke 17 var d bobling, fra uke 18 hver dag. 1 gangs

Skrevet

Kjenner baby stortsett hver dag, har gjort det i ca en uke, dette er nr tre og jeg er 14+0 i dag.

Skrevet

Uke 24 idag. Har morkaka på bakre vegg, og er bare i en ukes tid jeg har kjent jevne, daglige spark. Forskjellig for alle. :)

Skrevet

Er 15+2 og har i 2 uker kjent litt bobling innimellom, ikke hver dag men har foranliggende morkake så da kan man visstnok ikke kjenne det like godt alltid :)

Skrevet

Fra ca uke 17 kjente jeg hver dag:)

Skrevet

Har kjent hver dag siden uke 17. Men siste dagene har jeg kjent sjeldnere. Håper det er fordi hun sover mere nå...

Skrevet

Takk for svar :) jeg er 18+3 nå! Har kjent liv sånn tredde vær dag ca :) UL 26juni og vi håper alt står bra til og at de kan se hvem som skjuler seg der inne ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...