Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :) trist å høre om din MA.. jeg hadde MA i desember 12.. vi begynte vel prøvingen straks jeg var ferdig med å blø/etter to uler.. mn vanskelig å bli gravid med blødninger 3 ganger på fem uker :P Siste blødning i midten av feb, da stabiliserte syklusen seg og jeg ble gravid igjen.. mistet dessverre i SA i april, men er nå gravid igjen :P

Ønsker deg masse lykke til med prøvingen videre! Det ordner seg skal du se! :)

Det var trist å høre. Jeg hadde MA i mars i fjor. Tok 1,5 måned fra utskrapningen til jeg begynte å blø. Begynte prøvingen med en gang etter det, men ikke spesielt målrettet. Nå er jeg mer over på å telle dager, har app på telefonen og vurderer EL-tester om tanta kommer denne måneden også! Lykke til:)

Hei! Trist å høre at du har hatt en MA :( jeg hadde også en MA i uke 12 i april. Måtte ha utskrapning. Fikk mensen 31 dager etter utskrapningen, og etter den begynte vi å prøve igjen. Klaffet ikke på 1 pp, men kom inn i riktig sykluslengde da. Nå nærmer el seg i 2 pp, så håper det klaffer denne gangen :) var du langt på vei da du mistet? Håper det går bra med deg, og lykke til med prøvingen :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...