Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Litt småvanskelig med sitering nå, når ikke sitatet er markert med annen farge  eller noe i skriveruta..? Sier ikke at det er umulig, men klønete å ikke se hvor overgangen mellom egen og sitert tekst ligger... (Ja, jeg er makelig anlagt.) (Og sikkert alderssvekket også.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt småvanskelig med sitering nå, når ikke sitatet er markert med annen farge  eller noe i skriveruta..? Sier ikke at det er umulig, men klønete å ikke se hvor overgangen mellom egen og sitert tekst ligger... (Ja, jeg er makelig anlagt.) (Og sikkert alderssvekket også.)

Heisann.

Det har du jaggu rett i. Skal ha en grå boks rundt som før. Skal si i fra!

:)

Skrevet

Litt småvanskelig med sitering nå, når ikke sitatet er markert med annen farge eller noe i skriveruta..? Sier ikke at det er umulig, men klønete å ikke se hvor overgangen mellom egen og sitert tekst ligger... (Ja, jeg er makelig anlagt.) (Og sikkert alderssvekket også.)

Heisann.

Det har du jaggu rett i. Skal ha en grå boks rundt som før. Skal si i fra!

:)

I mobilversjonen som jeg oftere og oftere bruker, markeres det ikke hvor ens eget svar skal skrives, når man tar med sitat. Jeg for min del tenker at det er logisk at jeg skriver nederst, men jaggu har jeg endt med å svare folk inni deres egen tekst osv. Får se hvordan det blir nå. Android btw.

Gjest sug lut
Skrevet

Boksen er i orden. Jeg får lete fram Himmel og Hav og se om hun lar seg siteres.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Er det mulig å få en mørkere farge på siteringboksen? Folk skriver veldig ofte inne i boksen og da er det vanskelig å skille innlegg fra hverandre. Vanskelig å se overgangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...