Gå til innhold

IKM uke 28

Anbefalte innlegg

Ikke lenge igjen nå Åse :) og det er lov å håpe.. Hadde vært så kos! Men ingen krise for meg dersom den ikke sitter denne måneden altså.. Kan jeg heller nyte et glass vin i ferien min om to uker :) se positivt på det om det ikke skulle sitte spire på denne runden :P

Huff, hørtes ikke noe bra ut med sykdom, men har nok ikke påvirket skal du se :)

Masse god bedring! :)

Fortsetter under...

Godt at ikke bare jeg tenker sånn hihi hadde egentlig vært litt godt med vin i ferien :) blir spennende uansett :)

Så forresten kommentaren over vdr. billige tester. Sjekk ut http://www.billige-tester.no har handlet alt fra cb fm el tester til graviditetstester. De er billige og utrolig raske.

Annonse

Hei Johanna. Krysser fingre og tør for deg.

Jeg tok den ene av billigtestene mine nå jeg. Ikke med morgenurin, og ikke egentlig i troen om at den kunne vise noe. Han på 2.5 klarte å tisse på gulvet, så det gikk godt over fem minutter før jeg så på testen. Kanskje nærmere ti. Klarte atpåtil å miste den på gulvet slik at halve teststripa ble revet vekk. Men... Det var strek!!! :) Jeg nekter å tro at den viser feil fordi jeg lot den ligge for lenge. Dette må da være en strek-strek? Eller? Ja? :D :D :D

--- Jeg tok søren meg den andre testen også. Svak, men absolutt tilstedeværende strek!!! :D Uææh! Tror jeg må ringe mannen min jeg. :D

Endret av Musemorbr /

Det er jo litt tidlig, frøkna. Jeg er veldig overrasket over å ha klart å få positive tester så tidlig. Jeg hadde virkelig ikke trodd det skulle skje før tidligst ikm på mandag, men så måtte jeg bare prøve siden symptomene mine er så sterke. :)

Riiiiiight.... jeg gikk og så på testen igjen nå. Ca 20 min siden jeg tok den og faen meg er d ikke en svaaaak strek der!!!! Jeg vet man ikke skal lese de av så seint, men d har faktisk aldri skjedd meg at d har kommet skyggestrek/svak strek uten at jeg har vært gravid. Skal ta en ny test i morra tidlig:)

Annonse

Ja blir nok ivrig testing framover:) har endel strimler liggende og så får jeg ta en cb digital til uka. Som sagt greit å fø vite d tidligst mulig i forhold til jobben. Har ikke sagt noe til sambo ennå, vil vente og gjøre det Litt spesielt:)

Forresten, om jeg er gravid (noe jeg mistenker veldig nå da) så har jeg ikke mye symptomer å snakke om, men de jeg kan komme på er:

Soppinfeksjon (isj!)

Trøtt!! Klarer nesten ikke holde øya åpne for tida, selv om jeg har ferie (dog har jeg 2 små som er endel våkne om natta osv da...)

Irritabel og litt grinete

Kanskje litt ekstra sulten

En god del murringer, spesielt den første uka etter el, nå har de dabbet av. Litt murringer på kvelden.

Kaaaanskje litt øm i puppene

Og i dag tidlig syntes jeg at jeg hadde litt sånn "drag" i magen, dvs når man snur seg litt fort rundt i senga når man er gravid gjør det ofte frykelig vondt i de ligamentene som holder livmoren på plass og det har jeg vært mye plaget av. Men det kan ha vært innbildning :P

Haha, det er jo nesten litt for godt til å være sant å skulle bli gravid på første pp også i en alder av 33.

Sist gang jeg var gravid testa jeg også positivt på dag 10, men da mista jeg ca 6 uker på vei, så jeg tar dette foreløpig ganske så med ro, men selvfølgelig er jeg også glad. Og trøtt, så trøtt. Så nå går jeg og legger meg ;)

Jeg tror jeg er gravid jeg. Er på dag5- 6 og har murringer. Kom nå for et par timer siden. Et par stikninger i brystene også, og jeg reagerte på at de knoppet seg annerledes i dag i dusjen. Sist jegkjente det sånn som nå var jeg gravid men mistet i uke 5. Forrige mnd var det litt lignende murringer, men da rett etter EL og det kom EL slim med. Så jeg tror egentlig at kroppen forsøkte å få EL flere ganger. Denn mnd har alt vært veldig normalt, trodde kanskje vi hadde vært litt for tidlig ute ift EL, men jeg er rimelig sikker på at det har gått veien :) velvel, vi får se om murringene vedvarer og om det blir to streker på strimlene om et par dager :) velkommen murringer :)

Hurra, så herlig!!! Gratulerer! :) Da blir det baby ca samtidig på oss da. Jeg har sneker meg inn på marsgruppa i første trimester og regnet ut termin til 19.mars her: http://www.babyverden.no/Verktoy/Terminkalkulator/

Får vi samme dato? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...