Gå til innhold

IKM uke 28

Anbefalte innlegg

Håper d klaffer Cammilok!Spennende dager nå!

Her er el-testene negative igjen etter å ha vært positive fra seint søndag kveld til i dag tidlig (onsdag), og har hatt masse elsmerter i flere dager også. Så plutselig ble de borte og nå i kveld var også eltesten negativ. Vi har ikke hatt så mye sex som jeg hadde ønsket, "bare" søndag kveld og tirsdag kveld, men jeg prøver å ta d med ro,det er bare første pp og vi har 2 små fra før:) om d ikke har skjedd noe innen jul så blir jeg nok mer stressa:)

Fortsetter under...

Takk for det damer, hadde vært artig om vi flyttet inn på 1. Trimester forumet alle sammen :)

Her ble det lagt litt aksjer i går, men tror ikke EL har vært her ennå. Litt lett EL slim. Håper bare vi greier å få inn en runde til i morgen oppi all jobbingen!

El har ikke vært her heller enda, men er nok rett rundt hjørnet.

Mannen skulle egentlig dra bort ikveld, men reisen ble kansellert i siste liten så vi går ikke glipp av denne pp. Vi har hatt høy beinføring hele veien så nå skal det klaffe!

Heier på dere alle :D Krysser litt ekstra fingre for deg Camillok, kjipt om du må vente et helt år!!

Så bra mannen tar det hele seriøst og blir hjemme PeppaPig :) her er jeg usikker på hvordan det blir i helga, mannen er ikke den som presser mye på for å få seg noe, så det blir opp til meg tror jeg om det skal skje noe. Sist sex onsdag kveld, nå skal jeg på nattevakt og ser han ikke før imorgen ettermiddag/kveld. Om EL kommer i dag er vel onsdagen fortsatt ok, om den kommer i morgen eller søndag bør lørdag være ok. Hvis jeg ikke jobber så mye at kroppen ikke lager noe egg da :( imidlertid er sex lørdag avhengig av at vi får et ledig øyeblikk PÅ jobb :o siden vi jobber begge to! Ajaj, kan jo bli artig det hvis det bare går ;) ble så skuffet når jeg skjønte EL skulle treffe rett på helveteshelga (unnskyld språket), med over 50 timers arbeid fra torsdag til søndag :( er jo rett og slett ikke alltid man orker, selv om motivasjonen er skyhøy!

Så som dere skjønner så trenger vi lykkeønskingene - tusen takk :)

Ps: gleder meg til jeg slutter der jeg jobber nå 1 september og håper jeg kommer et sted med mer fornuftige arbeidtider!!!

Annonse

Jeg har blitt koko. Nå tappetafser jeg og klemmer på brystene, og jeg mener brystene er litt ømme og livmortappen hard. Det trenger jo ikke bety noe, men jeg har overbevist meg selv om at det gjør det. Herlighet jeg kommer til å bli skuffa. :P

Jeg hat klart å mest sannsynlig få soppinfeksjon. Noen mener jo d kan være et tegn på graviditet og faktisk har jeg ikke hatt soppinf siden sist jeg var gravid, men da var jeg et stykke inn i svangerskapet. Tror nok heller det er andre faktorer som spiller inn, ekkelt er d uansett!

Ellers har jeg litt mensaktige murringer Noen ganger, ellers r d ingen ting, Men er jo litt tidlig ennå;)

Oi frøkna, det hadde jeg også stusset over, for jeg har også kun hatt det en gang i livet, altså da jeg var gravid. Og det sies jo at når man har hatt det før er man mer utsatt i fremtiden, så da er det vel ikke utenkelig?

Ok, Dette Er litt søkt, men jeg føler meg faktisk gravid... sikkert kroppen som spiller meg et puss men Jeg har vondt i korsryggen og har En sånn følelse i magen, blanding mellom oppblåst og støl. Er 5-6 dager dpo så Er litt tidlig å føle Noe som helst da, men....;)

Annonse

Hei :) Jeg henger meg på her igjen etter 4 år.. Har to gutter fra før (2006 og 2009) og nå prøver vi på det 3. og siste barnet. Vi er i 1 pp etter pilleslutt og venter spent på om tanta kommer neste uke. Litt dumt å håpe at det sitter på første forsøk, men har en liten tro på at det kan ha gått da jeg merker store forandringer på kroppen allerede og kjenner igjen mye fra de to andre graviditetene mine :)

Er det forresten noen som vet hvordan jeg endrer navnet mitt? Står at jeg har født og det er noen år siden :)

En del forandringer her siden den gang :)

Gleder meg til å følge dere :)

I dag var grav symptomene helt borte, Men de har Kommet litt tilbake nå i kveld. Men er jo første pp min uten p-piller på en god stund Så kan godt bare være kroppen min som justerer seg....

Jeg er uansett et sted nå hvor jeg Ikke får tak j en test, men har noen billigstrimler liggende hjemme så tipper d blir en test når jeg Kommer hjem til helga.

Jobber i et yrke der d r best å få vite tidligst mulig om man er gravid (sykepleier som gir cellegift på jobb osv), og jeg Skal tilbake på jobb mandag om en uke:) ikke hver dag jeg må gi kur, men likevel greit å vite....

7 dager før er litt tidlig ja. Jeg har vært gravid 3 ganger, første gangen Fikk jeg negativ test på ikm (billigstrimmel) Og så pos cb digital 2 dager senere. Med nr 2 fikk jeg negativ test på dag 10 og positiv på dag 13. Den gangen jeg mista Fikk jeg positiv billigstrimmel På dag 10,Men strekene ble liksom aldri noe mer positive enn svak strek (tok også en cb digital som ble positiv, Men der tok laaaang tid) og så mista jeg i uke 6.

Jeg tippet jeg svir av en billigstrimmel fredag morgen og så tar det derfra;) da er jeg 10 eller 11 dager.

Huff, så trist at du har mistet :( håper virker det klaffer nå.. Jeg har kjøpt inn en test til slik at jeg har. Hihi :) jeg hadde lovet meg selv at jeg ikke skulle drive med testing osv denne gangen og heller ta ting som det kommer, men enklere sagt enn gjort..

Jeg har jo masse symptomer selvom det er tidlig, men kjenner igjen tegn fra sist svangerskap.. Slutter på pillen for en måned siden så det kan tenkes at kroppen min reagerer på det, men har et lite håp..

Vonde og ømme brystvorter, ømme bryst, mild hodepine, masse mensmurringer.. Hatt det siden eggløsning som jeg hadde for en og en halv uke siden.. Er tidlig, men krysser fingrene :)

Det var ikke så gøy å miste, men var jo veldig kort på vei så d har ikke påvirket meg veldig. Starta på pilla igjen etterpå og synes d r ganske ok å få et litt større mellomrom på barna enn det hadde blitt.

Symptomer kan man bli gal av, kroppen Min sender alle slags rare signaler, men jeg aner ikke hva som skjer. Prøver å ikke stresse veldig denne gangen, d r ikke Noe som haster:)

Skjønner jeg godt :) dersom jeg egentlig kunne "valgt" hadde jeg ventet til neste måned.. Om to uker reiser vi på tur med to vennepar og dersom jeg ikke rører vin tror jeg de skjønner med en gang :) så hadde passa nesten bedre neste måned.. Denne gangen skal jeg prøve å kose meg mer med prøvingen og prøve å ta ting mer som det kommer.. Barn blir det nok uansett :)

Med vår eldste rakk Jeg aldri å stresse for hun satt på første forsøk (hadde venta noen år på at sambo skulle bli klar da...), og lillebror kom på pp1. Da jeg ble gravid i jula var det pp2, Men første pp var sambo bortreist dagene rundt el Så den telte jo nesten ikke. Så har et lite håp om at den skal sitte innen jul i alle fall. Har avtale med sambo om å ikke stresse noe Med dette før jul, om vi ikke har blitt gravide innen 2014 er han enig i at vi må prøve "Litt mer aktivt", hva enn nå han legger i det...;) jeg teller Nå i alle fall dager og bruker el-tester og så prøver jeg å få med meg sambo i senga de dagene, Men presser ikke på. Og snart er d tilbake til hverdagen og turnusjobbing så da r d jo heller ikke alltid man finner energien.

I går kveld sa jeg til min bedre halvdel at jeg nesten mistenker at vi har klart det på første forsøk. Han presterer å svare "Nei det kan jeg ikke tro. Du er sikkert bare litt oppblåst." hahaha Oppblåst! For et sjarmerende ordvalg. Han mente at så heldig tør hsn ikke tro at vi har vært og at det uansett må være umulig å føle seg gravid så tidlig. Viser det seg at jeg er gravid nå, tror jeg at han skal få nyheten servert nedskrevet i permen på boken "Kunsten å konversere." ;)

Noen andre her inne som føler seg "oppblåst?" ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...