Camillok Skrevet 5. juli 2013 #102 Skrevet 5. juli 2013 Kanskje dette er ikm gruppa med maaaaange positive?!? Hihi, jeg testet i dag - 6(!) dpo og visste den ville være negativ. Det er bare det at jeg fortsatt har 30 strimler liggende så jeg tenkte jeg skal teste hver morgen fra implantasjonen som jeg synes jeg kjente i går hvis ikke er det jo over 1 år til vi skal prøve igjen, så hvorfor ikke? 18 mars er en fin termindato, jeg hadde 15 mars i fjor og fødte 20. Helt perfekt gratulerer dere to
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 5. juli 2013 #103 Skrevet 5. juli 2013 Min egen termin blir 19. mars ja, men legen vil nok sette meg på 15. mars fordi de regner 28 dagers syklus, men d r jeg vant til;) hat selv bursdag 24. mars:)
Camillok Skrevet 5. juli 2013 #104 Skrevet 5. juli 2013 Murringer i dag også trøttere enn vanlig også...
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 5. juli 2013 #105 Skrevet 5. juli 2013 Murringer er bra Camillok Jeg er så trøtt at jeg tror jeg skal besvime noen ganger :/ Har ferie fram til mandag, men begynner da i turnus igjen, med nattevakter og det hele. Er det for "tidlig" å be om å få fritak fra nattevakter allerede nå? Har et par om to uker. Har faktisk også kjent det litt i bekkenet/symfysen i dag, mulig det er innbilte smerter
EnNySpire:) Skrevet 6. juli 2013 #106 Skrevet 6. juli 2013 Hvordan går det her inne? Noen fler som har begynt å teste? Tok en i dag, men fortsatt negativ.. Så skjønner ingenting av kroppen min da alle symptomene er der! IKM på tirsdag.. Får ha is i magen å vente igjen nå
Musemorbr / Skrevet 7. juli 2013 #107 Skrevet 7. juli 2013 Er det noen av dere som mistenker graviditet som har prøvd å ta en eggløsningstest? De blir gjerne positive når man er gravid og noen påstår at de kan vise tidligere enn graviditetstester gjør. For å være sikker på at dette stemmer tok jeg nettopp en el test ig den var superpositiv. Nå vet jeg jo at jeg er gravid fordi jeg har tatt tre graviditetstester. Tenkte bare det kunne være noe for noen av dere her inne.
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 7. juli 2013 #108 Skrevet 7. juli 2013 Mine el tester blir negative.... har ikke prøvd de siste dagene da.... har testa sånn svaaakt positivt på grav test de siste dagene (har ikke testa i dag) så håper veldig mensen ikke kommer i løpet av uka. Kommer til å ta en cb digital i løpet av uka tror jeg. Må uansett si d på jobb i morra. Har hatt ganske tydelige symptomer også, men ikke i dag..... hmmmmmm.
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 7. juli 2013 #109 Skrevet 7. juli 2013 Hurra, tok en sånn el-test jeg og nå, bare for å sjekke (fant en enslig ubrukt nederst i toalettmappa:) og den var Knall positiv på 123! Vet d ikke er som en grav test, men det gjorde med glad likevel:)
Light of my life Skrevet 7. juli 2013 Forfatter #111 Skrevet 7. juli 2013 Av en eller annen grunn tror jeg ikke jeg er gavid nå, men tenker teste i morgen tidlig uansett (ikm torsdag). Kanskje jeg blir gledelig overrasket ?? Watch this space.......
Light of my life Skrevet 7. juli 2013 Forfatter #112 Skrevet 7. juli 2013 Har ingen el test desverre, men om det ikke sitter denne gangen kommer jeg til å kjøpe så vi kan prøve enda mer målrettet neste mnd!
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 7. juli 2013 #113 Skrevet 7. juli 2013 Ja anbefaler virkelig el-tester! Lykke til med testinga i morra!
Musemorbr / Skrevet 7. juli 2013 #114 Skrevet 7. juli 2013 Har ingen el test desverre, men om det ikke sitter denne gangen kommer jeg til å kjøpe så vi kan prøve enda mer målrettet neste mnd! Hvis det ikke klaffer for dere nå kan jeg godt sende deg de 4-5 el testene jeg har igjen.
Åse❣ Skrevet 8. juli 2013 #115 Skrevet 8. juli 2013 Æsj, der kom tanta. En dag før planen. Typisk... Jaja alle gode ting er tre sier de, da satser vi på at pp 3 er treff
Musemorbr / Skrevet 8. juli 2013 #116 Skrevet 8. juli 2013 Alle gode ting er tre, Åse. Vi ses på første trimester om en mnd.
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 8. juli 2013 #117 Skrevet 8. juli 2013 Huff det var synd Åse Jeg må selv komme med et STORT HURRA! For tok en grav-test i dag tidlig og den var kjempemye mer positiv enn de jeg tok før helga (og lørdag morgen), så det er jo tydelig at det går i riktig retning. Åh, det kjentes så fint ut Marsbaby here we come (har august og september fra før, så det blir litt uvant
EnNySpire:) Skrevet 8. juli 2013 #118 Skrevet 8. juli 2013 Så bra frøkna vårbarn gratulerer! tenkte jeg og skulle teste igjen nå, men jeg har ingen tro på at det blir to streker.. Hehe.. Jeg har IKM i morgen :S
EnNySpire:) Skrevet 8. juli 2013 #119 Skrevet 8. juli 2013 Den var blandahvit som jeg trodde da er det bare å vente på tanta og satse på neste periode
Light of my life Skrevet 8. juli 2013 Forfatter #120 Skrevet 8. juli 2013 Her var det heller ikke antydning til strek.... Har ikke ikm før torsdag, men ser ut som at det går mot en ny pp for meg også! Jaja, da kan jeg ihvertfall kose meg med vin i ferien Masse gratulerer til dere som har testet positivt!
Kimila Skrevet 9. juli 2013 #121 Skrevet 9. juli 2013 Er 9 dpo i dag. Har hatt skyggestreker på billigtest og clearblue 7 og 8 dpo. Så i dag tok jeg en clearblue digital. Og der sto det Gravid 1-2.
EnNySpire:) Skrevet 9. juli 2013 #123 Skrevet 9. juli 2013 Da kom tanta hit, så ingen spire denne pp.. Da får vi satse på neste gratulerer til alle med positiv test, så krysser jeg fingrene for oss andre til neste periode
J08-J11-?14 Skrevet 9. juli 2013 #124 Skrevet 9. juli 2013 Tok en CB på ettermiddagen i går og fikk en svak men tykk strek. Venter noen dager og tar en digital. =) Gratulerer Kimila =D
EnNySpire:) Skrevet 9. juli 2013 #125 Skrevet 9. juli 2013 Nå skjønner jeg virkelig ingenting.. Skrev tidligere i dag at tanta hadde kommet.. Hadde bittelitt mørkt blod på papiret og var også litt slimete, men så stoppa det helt.. Det har ikke vært noe siden i dag tidlig, og nå er det kun vannete utflod.. Er dette vanlig? Kan det være festeblødning nå? Da må evt eggløsning vært mye senere enn antatt.. Mener å huske at det var slik med mitt andre svangerskap og, men husker ikke.. Tok test i dag, men blendahvit.. Hadde masse mensmurringer i dag tidlig, men nå er de nesten helt vekke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå