Gå til innhold

jadda jadda, 4+ uker før termin, og her ligger jeg!

Anbefalte innlegg

Så ligger man her da, noen uker igjen til termin og vannavgang. Ingen tegn for at det skal starte av seg selv heller enda.

Hvor lenge blir man liggende slik...?

Bebisen har det bare bra, jeg også, og de gir ikke lungemodningsprøyte siden jeg har kommet så langt.... men jeg kjenner på utålmodigheten. . Hodet er ikke 100% festet så må holde sengen...

Fortsetter under...

Tror 3 menningen til gubben ble liggende ganske lenge etter vannavgang, men det var tidligere i svangerskapet og babyen ble monitorert minst daglig... Iom at du er såpass sent startes nok ting raskt, hun endte til slutt opp med er nurk som ble født 2 mnd før tida

Det blir vurdert av lege i dag hva som skjer. :) ære være alle de som ligger i ro et helt svangerskap, pga fare for tidlig fødsel, vannavgang, bekkenløsning, eller andre plager. Jeg har gått gjennom et svangerskap uten altfor mye styr, var på jobb til og med dagen før vannet gikk og hadde vel vært på jobb i går også hvis ikke vannet hadde gått. Jeg er på andre dagen liggende (jeg får gå på do, sitte oppreist i senga og spise etc. Der de da lytter på babyen etterpå) så jeg skal vel ikke klage;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...