Gå til innhold

Mobilabonement?? Trenger tips :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først og fremst så MÅ det være telenor sitt nett. Netcom er helt håpløst her jeg bor.

Har bestemt meg for å handle samsung galaxy S II, men da trenger jeg et annet abonement enn det jeg har nå siden det jeg har nå ikke er tilpasset nettsurfing og nedlasting.

Hva anbefaler dere?? Saken er at jeg omtrent ikke ringer eller sender meldinger med andre enn de som jeg har i fri familie.

Hvor mye bør jeg regne med jeg må ha i mb pr måned? Bruke litt spotify, men kommer til å betale for den og ha mest nedlastede spillelister, laste ned noen apper, lese nyheter og sjekke været av og til..... Her hjemme blir dt vel uansett gratis alt sammen siden jeg har trådløst nettverk?

Lurte litt på telenor komplett S, eller blir 100mb alt for lite? Med tanke på ringe og sms så passer dette meg bra....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Komplett M har jeg og er fornøyd =)  Nå er jeg ferdig med å nedbetale mobil, så regningene er endelig riktig pris, og fått satt ned enda 50 kr siden jeg valgte og fortsette med det.

Har ca 8-11 kr i BRUK hver mnd på regninga

Skrevet

Står mellom S eller M tror jeg. Er jo hreit å alltid vite hva man får i regning også. Kjedelig å få regning som er mye dyrere enn hva man regner med!!

Vet ikke hvor mye mb som brukes når man laster ned sider jeg, så klør meg litt i hodet her :D

Skrevet

Står mellom S eller M tror jeg. Er jo hreit å alltid vite hva man får i regning også. Kjedelig å få regning som er mye dyrere enn hva man regner med!!

Vet ikke hvor mye mb som brukes når man laster ned sider jeg, så klør meg litt i hodet her :D

Lurt på det jeg og, men jeg er ganske ofte på fb og på nett på mobilen, aldri betalt en krone for det.. Så bruker ikke mer enn det som er inkl i abb. Men er bare på dagbladet, vg, osv da. og ikke hele dagen:;P 

Skrevet

Du kan jo ha one Call også, der kan du låse tlf til å kun bruke Telenor sitt nett. Jeg gjorde ikke det i starten og hadde dårlig dekning, men nå etter jeg har gjort det så er dekningen suveren overalt. Har folkepakken og betaler 199kr i

Mnd, 1000 Mb nedlasting. Holder lenge for meg, for jeg bruker også wifi hjemme.

Skrevet

Det heter abonnement.

Anonymous poster hash: a56df...444

Skrevet

Du kan jo ha one Call også, der kan du låse tlf til å kun bruke Telenor sitt nett. Jeg gjorde ikke det i starten og hadde dårlig dekning, men nå etter jeg har gjort det så er dekningen suveren overalt. Har folkepakken og betaler 199kr i

Mnd, 1000 Mb nedlasting. Holder lenge for meg, for jeg bruker også wifi hjemme.

Tenkte å gjøre det etter bindingsåret var over. Tenkte bare å kjøpe tlf med abonement nå for å få presset prisen litt nedover for hva jeg måtte ut med med en gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...