Gå til innhold

Noen flere som har slengt seg på trenden; penisfuttural..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere som har begynt å bruke dette på natten? 

Vi syns det er veldig kjekt. 

Noen andre? Var det du eller mannen som tok initativet? 

Anonymous poster hash: 60111...656
Skrevet

Att det var for noe?!

Anonymous poster hash: 6e342...a15
Skrevet

Hva var det du sa nå, sa du?

Anonymous poster hash: 736cb...a7c
Skrevet

Hahaha, jeg kjente en mann som brukte dette!! Heeelt sant.....:o

Skrevet

??????? :D

Anonymous poster hash: ac289...1ff
Skrevet

Hans penisfutteral var en slags skinntruse som har motsatt effekt av festisjvarianten - han hadde så gedigen penis at han måtte gå med denne til daglig, i tilfelle udyret beveget på seg. Om han ble stiv, holdt futteralet penisen god klemt fast. Ser nå at futteral kanskje ikke er et dekkende ord, men uansett :D - en sjokkerende oppdagelse :o

Skrevet

For de mindre opplyste er inne er det et hylster som mannen kan ha godsakene sine i.

Noen foretrekker den hjemmelagde, strikkede versjonen(eventuelt ull til kalde vinterkvelder), eller den fancy, spancy "giv akt" versjonen. Eller skinnposen som det nevnes over her. 

Selv foretrekker jeg "giv akt" :P 

Dette er en trend som pågår i statene nå. Alle skal ha en slik ;) Til hverdag og fest.  

Skrevet

For de mindre opplyste er inne er det et hylster som mannen kan ha godsakene sine i.

Noen foretrekker den hjemmelagde, strikkede versjonen(eventuelt ull til kalde vinterkvelder), eller den fancy, spancy "giv akt" versjonen. Eller skinnposen som det nevnes over her. 

Selv foretrekker jeg "giv akt" :P

Dette er en trend som pågår i statene nå. Alle skal ha en slik ;) Til hverdag og fest.  

Takk for infoen ;)

Men hadde jeg blitt med en mann hjem en kveld og oppdaget noe slikt ville jeg enten fått latterkrampe eller lagt på sprang ut døra...... meget mulig en kombinasjon.... eller om jeg hadde greid å holde latteren unna kunne jeg kanskje til nød greid å fake et illebefinnende som gjorde at jeg også måtte stryke på dør... ;)

Takk og pris for at jeg akkurat har fått meg kjærest - helt uten penisfutteral ;)

Anonymous poster hash: ac289...1ff

Skrevet

Hans penisfutteral var en slags skinntruse som har motsatt effekt av festisjvarianten - han hadde så gedigen penis at han måtte gå med denne til daglig, i tilfelle udyret beveget på seg. Om han ble stiv, holdt futteralet penisen god klemt fast. Ser nå at futteral kanskje ikke er et dekkende ord, men uansett :D - en sjokkerende oppdagelse :o

:o !

Skrevet

:o !

B)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...