Gå til innhold

Medisinkurs gjennom kommunen. Hvordan er eksamen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :-) jeg tok denne for et år siden. Det var noen spøsmål med alternativer og noen hvor jeg måtte skrive litt. Men vi tok den på et sykehjem i nærheten og ikke igjennom nette. Kan ikke skjønne hvordan det skal gå egentlig? Men sikkert forskjellig fra kommune til kommune.

Hei :-) jeg tok denne for et år siden. Det var noen spøsmål med alternativer og noen hvor jeg måtte skrive litt. Men vi tok den på et sykehjem i nærheten og ikke igjennom nette. Kan ikke skjønne hvordan det skal gå egentlig? Men sikkert forskjellig fra kommune til kommune.

Er enda 3 uker til eksamen, men vi må møte et bestemt sted for å få ta den så ikke sånn at vi sitter hjemme på nette og tar den;)

Hører bare andre som har hatt undervisning/kursdager men vi har kun et kurs gjennom nettet som må fullføres. Så vet ikke hvordan spm jeg kan forvente meg. Var det veldig lett?

Anonymous poster hash: 5583d...ec9

Jeg tok i fjor, på vanlig papir og med penn :P

Da fikk vi noen sp.mål vi skulle skrive ned et par setninger på og så var det vel noen med forskjellige alternativer man kunne krysse ut, om jeg ikke husker feil.

Jeg trooor alle bestod og man kunne ha noen feil, så den var ikke så vanskelig.

Anonymous poster hash: 59b35...08b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...