Gå til innhold

eggløsningstester som aldri blir positiv.... hjelp!!!!

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

Jeg har testet fra dag 9 etter mens til idag som er dag 17 og har bare fått negative el tester. Jeg begynner å bli bekymret for at jeg ikke har eggløsning. Forrige mnd fikk jeg positiv el test med billige el strimmel men i denne mnd har jeg brukt cb eltest men har ikke får noe positiv test. mitt syklus er på 28 dager

Jeg har hatt eggløsningsslim i tre dager og itillegg har jeg mensmurringer i to dager nå, det stikker i venstre eggstokk og har smerter i livmor som går til korsryggen.

Hva kan det bety??

Trenger svar please!!!! 

Fortsetter under...

Kopierer svaret mitt fra IKM uke 26 for var noen som lurte på det samme der..:)

Liker

BabyBoom-84

i dag, 12:16

Jeg fikk bare negative EL tester den mnd jeg ble gravid.. Vet fortsatt ikke hvorfor, de var som du sier nesten helt blanke. Mulig jeg må ha testet feil eller det var noe galt m testene, men gravid ble jeg jo så EL må det ha vært... Så ikke gi opp er vel det jeg prøver å si!!

Hei! I fire forskjellige mnd har jeg hverken hatt utslag på el tester eller hatt el slim som jeg har oppdaget(brukt clearblue sine). Jeg har vært hos legen en uke etter estimert el for å sjekke progresteron, prøvene har vært på 59 og 66 så jeg har definitivt hatt eggløsning i hvertfall de mnd selv om jeg hverken fikk utslag eller slim ;)

Hei! I fire forskjellige mnd har jeg hverken hatt utslag på el tester eller hatt el slim som jeg har oppdaget(brukt clearblue sine). Jeg har vært hos legen en uke etter estimert el for å sjekke progresteron, prøvene har vært på 59 og 66 så jeg har definitivt hatt eggløsning i hvertfall de mnd selv om jeg hverken fikk utslag eller slim ;)

Men hadde du noe slags utslag (altså streken er der men er ikke sterk nok)? Jeg har denne gangen bare en knapt synlig teststrek..

Annonse

Jeg bruker cb digital eltest, men når man tar den ut da ser man to streker en svak og en sterk..... Jeg har testet med billige eltester de siste to mnd og da fikk jeg positive el men ikke denne ganger med cb sine, kan det hende at jeg får bare positiv på de billige men ikke med cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...