beibilykke Skrevet 11. juni 2013 #1 Skrevet 11. juni 2013 Hvordan vondt var det? Jeg har i dag hatt sinnsykt vondt i puppene. Det er vel i området hvor den mørke ringen er og brystvorta.bak der på en måte. Det stikker og svir.. Tenker det kan være et tiiiiidlig graviditetstegn jeg da!! Haha. Tror el var i helgen nemli. Pleier ikke ha vondt i puppene. Av og til rett før mens kanskje.. Noen som husker fra de var gravid?
**Cayenne** Skrevet 11. juni 2013 #2 Skrevet 11. juni 2013 Har det sånn hver mnd... Og om el var i helgen er du uansett ikke gravid enda, da egget fester seg tidligst 5 dpo. Puppene blir vonde pga økt progesteronproduksjon etter el. Men lykke til uansett
BabyBoom-84 Skrevet 12. juni 2013 #5 Skrevet 12. juni 2013 Rett etter EL får jeg kjempeømme brystvorter, kun brystvortene ikke selve puppen, men den mnd jeg ble gravid (ente riktignok i SA..) så fikk jeg ikke ømme pupper etter EL, men istedet kom det etterhvert en helt anderledes ømhet i puppene, det liksom var ømt innenfra, ikke utenfra når man tok på, men som om det var en slags varme eller stråling innenfra. Litt vanskelig å forklare.. Og det kjentes over hele puppen, ikke spesifikt til brystvortene. Men alle opplever det nok forskjellig fra graviditet til graviditet..så vanskelig å vite!
beibilykke Skrevet 13. juni 2013 Forfatter #6 Skrevet 13. juni 2013 Ja. Det er jo helt umulig og si egentlig. ! Hehe. Kan nok bare vente til neste uke så får jeg svaret
BabyBoom-84 Skrevet 13. juni 2013 #7 Skrevet 13. juni 2013 Lykke til hvertfall! Her har jeg fått litt småømme pupper og er redd det betyr det ikke klaffet denne gangen. Men håper jeg tar feil!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå