Gå til innhold

dere som hadde puppevondt som et tidlig symptom!!??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan vondt var det?

Jeg har i dag hatt sinnsykt vondt i puppene. Det er vel i området hvor den mørke ringen er og brystvorta.bak der på en måte. Det stikker og svir..

Tenker det kan være et tiiiiidlig graviditetstegn jeg da!! Haha. Tror el var i helgen nemli. Pleier ikke ha vondt i puppene. Av og til rett før mens kanskje..

Noen som husker fra de var gravid? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det sånn hver mnd... Og om el var i helgen er du uansett ikke gravid enda, da egget fester seg tidligst 5 dpo. Puppene blir vonde pga økt progesteronproduksjon etter el. Men lykke til uansett :)

Skrevet

Takk for klokt svar ;);)

Skrevet

Takk for klokt svar ;);)

Skrevet

Rett etter EL får jeg kjempeømme brystvorter, kun brystvortene ikke selve puppen, men den mnd jeg ble gravid (ente riktignok i SA..) så fikk jeg ikke ømme pupper etter EL, men istedet kom det etterhvert en helt anderledes ømhet i puppene, det liksom var ømt innenfra, ikke utenfra når man tok på, men som om det var en slags varme eller stråling innenfra. Litt vanskelig å forklare..:) Og det kjentes over hele puppen, ikke spesifikt til brystvortene. Men alle opplever det nok forskjellig fra graviditet til graviditet..så vanskelig å vite!

Skrevet

Ja. Det er jo helt umulig og si egentlig. ! Hehe. Kan nok bare vente til neste uke så får jeg svaret ;)

Skrevet

Lykke til hvertfall! :)

Her har jeg fått litt småømme pupper og er redd det betyr det ikke klaffet denne gangen. Men håper jeg tar feil!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...