Gå til innhold

Ultralyd i uke 12 på Jessheim

Anbefalte innlegg

... har noen her vært på det? Tenker da hos Martin Lundring. Skal dit selv om få dager, og er veldig spent!

Var hos han i uke 6 for å se at der var liv der. I uke 12 er det nok mer og se! Han er god på og se etter kjønn, har jeg hørt også.

Håper noen har erfaringer og dele!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144056026-ultralyd-i-uke-12-p%C3%A5-jessheim/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var når jeg etter menstermin var 12+0! Babyen er liten, og lå litt langt nede hos meg, men fikk sett så utrolig mye. Han så alt fra urin i blære, til hjertekamre og i allefall at hjerteklaffene var der, og utelukket til en viss prosent syndrom:) og babyen var ikke 5 cm en gang... bare gled deg! Han er veldig flink, og forklarer tydelig. Jeg ble satt tilbake til 11+3, og da hadde han ikke lov å si hva kjønnet var. for må visst ha rundet 12 uker :) Det var vanskelig å se visstnok også, for han lå med kryssa ben :)

Annonse

• 1 måned senere...

Da ønsker jeg bare å legge til, at nå er det 100% sikkert at det er en gutt! :D Var på oul i går, og da så både jeg og mannen tydelig at det var en gutt der - ingen tvil! Jordmor var også helt sikker.

Da jeg var i uke 12, så bestilte jeg ny time hos dr lundring, og det ble i dag. Tilfeldig at oul skulle falle dagen før, men det fikk gå ;-) Fikk da enda en titt, og fortsatt gutt. Ikke at jeg trodde det skulle forandres, men moro å se en ekstra gang at det stemmer - selv om vi ikke ble i tvil i går ;-)

Så konklusjonen - Dr. Lundring fikk rett på kjønn i uke 12 :D

samma sier jeg, han sa jente med 95% sikkerhet på meg i uke 13. Det har jeg fått bekrefta så å si 100% sikkert av en annen gynekolog pluss jordmor i uke 18 i tillegg. Så Han vet nok hva han sier :)

Skal på 3D igjen i uke 28 så regner med det fortsatt er jente da ;)

Har veldig god tillit til dr. Lundring. Glad for at jeg fant ut om han! :D Artig å høre om flere som det har stemt for, cdc87 :D Jeg skal tilbake i uke 32, på 3D og litt medisinsk. Gleder meg masse. Men i mellomtida skal jeg nyte denne etterlengtede graviditeten :D

Ja, jeg hadde ikke tenkt meg på 3D men det er så moro å se, og gå til han.. blei så skuffende å se de dårlige sort hvitt bildene på OUL, jeg greide nesten ikke skille mellom hva som var baby og hva som var alt rundt =/

Så det skal bli moro !!:)

Du får nyte i vei - ingenting annet å gjøre, er jo et lite stykke igjen ;)

1500 etter uke 11 tror jeg det er?:)

Ring å bestill time kjapt evt, tror det er litt ventetid ! men bare å høre..

er jo ikke lenge til OUL vel? men er mye bedre bilder på 3D maskina hans da=)

søk opp spesialistsenteret for kvinner, martin lundring på Google

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...