Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

En kompis ble pappa i dag, og datteren skal hete Susanne. Synes det var litt gøy, at navnet var litt annerledes, men likevel velkjent. Selv har jeg altid likt Susanna. Hva synes dere om disse navnene?

Endret av Vannmann35
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker Susanne best av de to. Pent navn. Jeg har ingen sterke assosiasjoner til det selvom jeg vet om flere som heter det.

Skrevet

En kompis ble pappa i dag, og datteren skal hete Susanne. Synes det var litt gøy, at navnet var litt annerledes, men likevel velkjent. Selv har jeg altid likt Susanna. Hva synes dere om disse navnene?

Liker Susanne best av disse. Et nydelig navn! Har ei Susanne i familien, så bruker navnet veldig ofte :)

Skrevet

Så nettopp en fødselsannonse med det navnet og tenkte det samme som deg, koselig navn :)

Skrevet

Jeg liker best Susanna. Men syns også at både Susanne og Susan/Susann er veldig pene

Skrevet

Susanna :) Har en vennine som heter Susannah med h på slutten (hun er engelsk..)

Skrevet

Jeg heter Susanne. Jeg har egentlig ikke likt navnet mitt særlig godt.. Men gøy å se at en del av dere likte det :)

Anonymous poster hash: ac072...63c
Skrevet

Vet ikke hvorfor, men jeg har aldri likt det navnet!

Skrevet

Jeg liker egentlig A-endinger best, men Susanne er vakkert:-)

Skrevet

Susanne syns jeg er fryktelig kjedelig, men jeg kjenner litt for mange av dem... Jeg foretrekker vanligvis e-endelser, men her syns jeg Susanna er i en klasse for seg. Susanna er sterkt, solid og nydelig, Susanne er litt kjedelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...