Gå til innhold

På vei til enda en dag på sykehuset....

Anbefalte innlegg

Da er jeg på vei til sykehuset igjen for oppfølging ifbm diabetes, kynnere og søvnproblemer....

Ingenting hjelper på søvnen lenger, så i dag håper jeg fødselslege sier ja til å fremskynde ks med én uke.... Bare det å vite at jeg slipper 7 ekstra dager med dette helvetet er gull verdt for meg nå! Ellers så frykter jeg hvordan dette skal gå, for jeg føler meg svært deprimert, og har begynt å få angstanfall om nettene....

Får gråte mine modigste tårer!

Kan vel ikke være noe skadelig for barnet å bli tatt to uker før termin vel....??

Fortsetter under...

Da mener du uke 38? Tror ikke det er skadelig, selv om de små venter til de er klare selv med å komme ut. Skjønner godt at søvnmangel er frustrerende, hadde det helt likt, ikke mulig å sove på natten og klarte ikke å sove på dagen, heldigvis gikk det over og nå klarer jeg i løpet av dagen og sove nok, kanskje ikke så mye på natten men får tatt igjen på dagen. Lykke til, håper dere finner det beste alternaltivet til deg og den lille i magen.

Huff, stakkars deg :( Her kom storebror i uke 38 av seg selv, stor frisk og fin, så tror ikke ett par uker før skal ha noen betydning! Håper de tar problemene dine på alvor! Har bare slitt med søvnen ett par uker, men merker at det sliter skikkelig! Det er stor forskjell på det å våkne ofte kontra å være våken i timesvis.. Du får oppdatere hvordan det gikk, lykke til! :)

Takk for svar:-)

I dag skulle jeg visst ikke til fødselslege, men monitorering hos jordmor....

Har nevnt søvnproblemene til fødselslegen tidligere, så har blitt fulgt opp noen uker der allerede. Prøvd diverse medisiner, men ingenting hjelper. Har nå gått i over tre mnd med minimalt til null søvn, så kjenner nå at jeg ikke takler stort mer. Skal til fødselslegen neste uke igjen, så da håper jeg å få et svar på om jeg får fremskyndet ks!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...