MegOgSkjønningen Skrevet 10. juni 2013 #1 Del Skrevet 10. juni 2013 Etter flere uker på sykehus pga bekkenløsning har jeg no fått dato for igangsetting. Så på torsdag blir det igangsetting endelig! Skal bli deilig å bli ferdig med dette smerteh******, men må vel ærlig innrømme at jeg plutselig husket at det ikke er veldig godt å føde heller, så nå er det litt sånn skrekkblandet lettelse her. Gleder meg selvfølgelig til å møte lillebror, men slik som svangerskapet har vært må jeg ærlig innrømme at akkurat i øyeblikket så gleder jeg meg mer til å bli ferdig med å være gravid enn til å få en liten en til. Det høres sikkert forferdelig ut, og det er ikke det at jeg ikke kommer til å elske han når han er født, men livet mitt har vært preget av veldig mye smerter over lang tid nå, så det har skjøvet alt annet litt i bakgrunnen. Vet ikke helt hvor jeg ville med dette innlegget her, men siden vi velger å holde igangsettelse hemmelig ovenfor alle bortsett fra våre foreldre som må trå til som barnevakter så var det kjekt å kunne si det ett sted i alle fall. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144055899-endelig-n%C3%A6rmer-det-seg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå