MammaHåp1 Skrevet 10. juni 2013 #1 Skrevet 10. juni 2013 Blir termin datoen regnet fra uttak, dagen etter uttak eller insett?? Jeg hadde uttak 22 april, er jeg 8+5 da?? hvertfall det jeg har trodd:p Noen som vet?
Lillie Vanillie Skrevet 11. juni 2013 #2 Skrevet 11. juni 2013 Riksen regner uttaksdatoen som eggløsningsdato, og beregner termin derfra
MammaHåp1 Skrevet 11. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2013 Ok:) takk:) andre som har fått samme svar?
Gjest usababy Skrevet 11. juni 2013 #4 Skrevet 11. juni 2013 Uttaksdagen er befruktningsdagen, termin regnes derfra.
MammaHåp1 Skrevet 14. juni 2013 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2013 Dumt at jeg ikke spurte gyn.legen min om dette altså:/ men mener på at han sa at jeg +2 på vei da jeg var på ul , å det vil jo si insett dagen..... Så det store spørsmålet er da...er jeg 9+2 eller 9+4?? Jeg har jo forholdt meg til insett datoen hele veien, helt til jeg såg andre skrev noe om at det kunne være fra uttaksdagen...?? Må jeg nesten ringe til st olavs mandag...gruble gruble.... Andre som har erfaringer også?? Takk for svar usababy:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå