Bonanza Skrevet 10. juni 2013 #1 Del Skrevet 10. juni 2013 Hei! Jeg har to akutte snitt bak meg, og dermed ble nr 3 planlagt snitt. Jeg trodde jeg skulle føle meg "ferdig" m babyer nå, men jeg kunne gjerne fått en til om muligheten er der( ) . Søker man på nettet så ser det skummelt ut med flere snitt, og jeg gambler ikke med egen helse eller evt kommende babys helse heller. Hører så mye forskjellig, men fikk ingen restriksjoner på sykehuset ette nr 3. Snakket også kort med en lege som sa at at d ikke var noen øvre grense på antall ks lenger. Jeg nevnte så faren for livmorruptur, og han sa da at "man skal ikke ha rier nei". Så da setter de ks dato til 10-12 dager før termin mot de 7-10 de opererer med nå om d ikke er no spesiell fare.. Er d noen som kan fortelle om egne erfaringer og om det var veldig høy risiko for at noe farlig kunne oppstå ? Hva fikk dere av info og oppfølging gjennom svangerskapet ? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144055874-noen-her-med-flere-enn-3-keisersnitt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå