Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"Hvordan få baby til å sovne på 10 sekunder"

Hvor store barn virker det egentlig på? Tror ettåringen hadde trodd at det har klikket for mamma om jeg prøvde meg på det der :P

Ja, jeg prøvde for artig. Jenta bare lo av meg!  :D

Annonse

Vi prøvde det litt på gøy. Han sovnet med en gang. han er 3 mnd og var skikkelig trøtt da. 

Jeg leste at det var noen leger som hadde gått ut og advart mot det da (selvfølgelig.. det er jo alltid noen)

Men det var egentlig fordi de var redd for at folk skulle begynne å riste på babyen...

Likevel, vi har latt det være med den ene gangen, fordi det går ganske greit å legge han uansett så da trenger han vel i grunn ikke bli vant til det showet der :P

Vi prøvde det litt på gøy. Han sovnet med en gang. han er 3 mnd og var skikkelig trøtt da.

Jeg leste at det var noen leger som hadde gått ut og advart mot det da (selvfølgelig.. det er jo alltid noen)

Men det var egentlig fordi de var redd for at folk skulle begynne å riste på babyen...

Likevel, vi har latt det være med den ene gangen, fordi det går ganske greit å legge han uansett så da trenger han vel i grunn ikke bli vant til det showet der :P

Så morsomt at det virket hos dere! Jeg prøvde det må ettåringen, og ble belønnet med et kjempeglis ;) Var nok mer gøy enn søvndyssende ja.

Er jo bestandig noen som skal si at alt mulig er farlig, men så lenge man holder hodet på de minste og ikke er hardhendt (er det noen som er det med ungen sin da??!) så nekter jeg å tro at det kan være skadelig på noen som helst måte. Riste ungen i søvn liksom, HVEM GJØR DET?! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...