LillePerlen Skrevet 10. juni 2013 #1 Skrevet 10. juni 2013 Hatt 37 i temp hver dag etter mens. På lørdag hadde jeg 37,4 Søndag 37,2 og mandag 37,5 Hadde jeg EL på fredag, lørdag eller søndag?
MissAlma Skrevet 11. juni 2013 #2 Skrevet 11. juni 2013 Det er veldig vanskelig å si bare ut i fra de målingene. Man må nesten se det over lengre tid og se et mønster... Jeg har feks perider der det går litt opp og ned før EL, uten at det er det... Kanskje du hadde natt til mandag?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #3 Skrevet 11. juni 2013 Du bør også bruke ett basal termometer som viser 2 desimaler f.eks 37.24 osv, for på fertiltyfriend er det stor forskjell på 37,1 og 37,2. Så det vil nesten være umulig å se el utfra de tempene du skriver, og jeg tempet mye før men synes det var pes. Anonymous poster hash: a9356...1cd
LillePerlen Skrevet 12. juni 2013 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2013 Ja skulle hatt det, men blir uansett for sent denne syklusen. Tempen holder seg fortsatt høy. Men veldig usikker på om jeg er 5 dpo i dag eller 3 dpo. Vet jeg hadde EL i helgen hvertfall, men om det var fredag eller søndag? Hmm:) Tenkte ta en test til helgen, men om jeg bare er 3 dpo så vil det være fortidlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå