Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I morgen er det to uker siden uten, å jeg er framdeles oppblåst! Ser ut som jeg er 6mnd på vei :( Er kjempe øm i magen, vondt å strekke armene over hodet, vondt å gjespe, kjøre over humper er noe godt :(

Er det andre som er plaget like mye? Vurderer å ringe til Haukeland i morgen om det ikek gir seg...

Fortsetter under...

Har du tatt en test? :)

Det skal jo gå over etter noen dager, men hvis du har vært litt overstimulert, så kan det vedvare ved graviditet! Ring Haukeland du- kanskje de vil ha deg inn til en sjekk!

Krysser fingrene for at du er gravid!

Ringer ned på Haukeland i morgen, høre om jeg skal inn på en kontroll!

Kjempe trist å lese at du mistet i uke 19 :( Må være helt forferdelig når man endelig har klart å bli gravid og man er over de "magiske" ukene..!! Prøver de å finne ut hva som skjedde? Klem!

Jeg var skikkelig dårlig etter uttak. Fikk ut 20 egg. Det gikk en god stund før jeg følte meg bedre. Drikk masse vann og hold deg rolig. Trenger ikke ta turen innom Elixia med det første ;) At du er dårlig nå kan være et positivt teng mtp graviditet. Har hørt en kan bli mer overstimulert hvis spiren sitter. Lykke til med testing og håper formen snur snart :)

Annonse

Takk :) De tok hcg-prøve også, så får vel svar på den om noen timer! Blir testdag tidligere enn forventet!

Kjedelig å ligge her :/ Håper jeg får reise hjem i morgen!

Trodde man skulle drikke mye vann, men fikk beskjed om å drikke saft eller juice isteden for vann.. Skal vist begrense inntaket av veske også..

Huff så kjipt, Håpefull :( Men flott at du finner ut om du er gravid litt tidligere :) Smart med saft og juice, det skal jeg huske til seinere.

håper du responderer raskt på behandlingen og at du får reise hjem allerede i morgen.

Annonse

Hei Håpefull

Uff da, så forferdelig det må ha vært å være dårlig etter en overstimulering! Stakkars deg, sender deg en varm klem og mange tanker og håper du blir bedre snart.

Gratulerere forsiktig og stile med positiv test. Da må det holde helt til mål etter alt det styret den lille har skapt!

God bedring

Klem klem

Jeg hadde også store smerter etter uttak, jeg trodde det var Litinusen - og smertene gav seg faktisk når jeg sluttet på dem.

Det som er trist er at jeg har hatt stor mage fra dag 1 etter uttak, er nå 11+1 og kan snart slippe skuldrene ned et par hakk!!

Lykke til videre

Takk for fine ord! Ligger på sykehuset ennå:/ øm og kvalm..

Savner sengen min!! Fikk beskjed fra de i på assistert befruktning at jeg måtte ta testen på torsdag uansett. Vet ikke om det er fordi hcgen kun var på 75(noe som var litt lavt i følge legen :( ).

Så flott at du ble bedre når du sluttet på lutinus lizzy. Gratulerer med den lille i magen!

Gjest Gullebolle

Gratulerer med graviditeten,hcg på 75 på rugedag 11, er jo bra det! Her hadde jeg 39, 17 dager etter uttak, fin gutt på snart 5 år! og 144 på samme rugedag med min minste.Så ikke bekymre deg for det. 

Jeg har vært overstimulert på alle mine forsøk, men samme med meg som med deg når jeg ble gravid, overstimuleringen gav seg ikke på en stund.

Lykke til!

Takk gullbolle:)

Ligger framdeles på sykehuset å blir nok liggende en stund:( er kjempe lei sykehusmat og sykehuslukten :( Har endelig fått ene rom :)

Hcg var ikke mer enn 118 på rugedag 14, så dårlig stigning.. Legen sa så fint, gravid er du, men kan ikke garantere at det er et ordinært svangerskap :/ Så krysser fingrene for at det går vår vei denne gangen, slik at dette har vært verdt det!

Skal ta ny hcg over helgen :)

Hei igjen kjære deg

Skjønner godt du synes det er kjedelig å ligge på sykehus. Maten er heller ikke som hjemme. For ikke å snakke om at kjæresten din får lov å være hjemme og styre og attpåtil sjefe over fjernkontrollen!

Ja, stigning er stigning og gravid er du til det motsatte er bevisst sånn er det med den saken sier nå jeg.

Antagelig kan graviditeten være en medvirkende årsak til du har blitt overstimulert. Godt du fikk god veiledning og hjelp selv om du måtte på sykehuset. Har selv vært overstimulert en gang og det var ikke behagelig for å si det mildt så jeg skjønner litt hvordan du har det nå. Hadde en mage som var øm, vond og diger som en ballong i en måned da jeg var gravid etter en IVF runde. Fikk ikke på meg klærne mine. For ikke å snakke om buksene mine som jeg måtte knyte igjen med hyssing da glidelås ikke kunne lukkes. Selvfølgelig startet overstimuleringen i romjulen på høyfjellet med mange gjester i vår hytte så det var bare å ta på seg tapperhetssmilet i det offentlige og skjule hvordan jeg egentlig hadde det.

Håper du ellers har det bedre og lille stjerneskudd blir der den er i mange måneder fremover.

Klem klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...