Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har testet negativ to dager før ikm, men føler at det er "noe". Har to tette fra før, og denne blir enda tettere (føler meg gravid, men er usikker på om jeg bare er livredd for å være det), så jeg er litt stressa, kan du si! Setter pris på en titt :)

f041090

Hei,

Jeg er veldig i tvil. Men jeg tror ikke du er gravid.

hmmm... jeg får opp ei jente på dere. Men er så usikker på om det er nå. Eller om det er ei dere har fra før.

Har ikke fått deg utav hodet..

Heisann!

Tusen takk for svar :) Vi har ei jente fra før (f. 2011) og en gutt (f.2012). Jeg har testet meg igjen i dag, men fikk negativ, men kroppen sier at jeg er gravid. Jeg føler at jeg er gravid. Føler meg som jeg gjorde tidlig i mine forrige svangerskap, men jeg vet ikke om det kun er mitt hode eller ikke.

hmmm... jeg får opp ei jente på dere. Men er så usikker på om det er nå. Eller om det er ei dere har fra før.

Heisann!

Tusen takk for svar :) Vi har ei jente fra før (f. 2011) og en gutt (f.2012). Jeg har testet meg igjen i dag, men fikk negativ, men kroppen sier at jeg er gravid. Jeg føler at jeg er gravid. Føler meg som jeg gjorde tidlig i mine forrige svangerskap, men jeg vet ikke om det kun er mitt hode eller ikke.

Beklager at jeg ikke var til noen hjelp. Men du forvirrer meg veldig. hehe.

Heisann!

Beklager at jeg ikke var til noen hjelp. Men du forvirrer meg veldig. hehe.

Hehe, du skal uansett ha tusen takk :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...