Gå til innhold

Noen som vil dele erfaringer med bobilferie? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal prøve oss på bobilferie denne ferien. Ca en uke og i Norge, kanskje en snartur til Sverige. Det er en liten bobil som vi skal låne. 2 voksne og 2 barn (2,5 og 5 år). Jeg har null erfaring med campinglivet, og gruer meg mest til at det blir trangt.. Håper på godt vær, da osv.. Men er det ting vi må huske på? Noen som vil dele gode tips og råd?? :)

Anonym poster: 9be3aff49f751bcac405757f86db473c

Fortsetter under...

Skrevet

Med to barn ville jeg tatt inn på litt større campingplasser, der er det lekeplasser og lekekamerater.

Har vokst opp med campingferier selv og de minnene vi har med oss er fra campingplassene, alle vennene vi fikk og hvor moro vi hadde det sammen med alle de andre barna som også var der. Sitter ikke inne i cambingbilen/vogna selv om det regner, på med regntøy og ut og lek :)

Vi synes det var kjedelig å campe på øde plasser husker jeg, der skjedde det jo ingenting....

Anonym poster: 2c1aabff76655d0c6df53cc4d2181fc3

Skrevet

Det skal visst være lekeplass og hoppeslott der vi skal, men det er jo en gammel hjemmeside fra 90-tallet, så ikke så lett å finne ut noe.. Tenkte å ha med sykkel til eldste.

Og jada, jeg skjønner at man ikke skal sitte inne i regnvær osv, men en gang skal man nå inn, og da blir det fort kaos. Får litt klaus av sånt og unger som er overalt. Hehe... Det går sikkert bra... hi

Anonym poster: 9be3aff49f751bcac405757f86db473c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...