Gå til innhold

Føler meg som en elendig mamma!!

Anbefalte innlegg

Må bare blåse ut litt for føler meg som verdens verste mamma! Tålmodigheten er ikke på topp for tiden og føler at jeg ikke gjør annet enn å kjefte på jentene mine, og hente i barnehagen er et sant mareritt. De løper i en annen retning og klarer plutselig ikke å kle på seg selv, kommer hjem og de bare krangler om leker og om hvem som skal være mamma og baby. Og ikke nok med det men det og leke med vann er kjempe gøy, ikke fullt så gøy når man ender opp med at men må tørke opp en liter vann på baderomsgulvet. Magen begynner å bli enorm og jeg sliter med hevelser i hele kroppen og er full av vann, nerver ligger i klem i ryggen så er jo nummen i beina stort sett hele tiden. Har nedtelling til termin som er om 4 uker og håper virkelig at dette svangerskapet er over om 2 uker maks. Noen i samme bås?

Det å telle til 10 funker ikke lenger :( og stakkars gubben får også gjennomgå, er det ikke det ene så er det det andre. Huff var godt å bare blåse ut frustrasjonen, det hjalp så nå er det bare å bite tennene sammen og ta dag for dag

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144055730-f%C3%B8ler-meg-som-en-elendig-mamma/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke alene om å ha og føle det sånn. Er kjempeslitsomt, og man føler seg ikke akkurat som verdens beste mamma. Men nå er det bare noen uker igjen, så vi må bare holde ut. Det blir bedre :-) Og godt å vite at vi er flere.

Trur alle med barn i 3.trim føler det på den måten..IHvertfall de fleste normale dødelige med a4 familier... :P

Det går over og bare en forklarer evt. glipp med "kjære barna mine verden blir utrolig mye vanskeligere for mamma med baby i magen men det går snart over.. " Så overlever de det og tilgir deg fort med litt løfter om at de kan hjelpe til med å gjøre istand eller ta en ekstra kosedag en dag helt ute av det blå... Da går det bra med både deg og de ;)

Du er slett ikke alene, du har en mor fra H.... her også.. Har en på 9 som virkelig tester grenser om dagen, jeg har faktisk ikke lunte igjen. Full eksplosjon på få sekund for å si det enkelt.

2-åringen holder også på å teste ut, men hun er lettere å få snudd og svarer heller ikke frekt, så da går det litt bedre.

Når mannen er vekke i ukene, så føler jeg meg som en ei passe vridd vaskefille, som fikser med sminke og klær så godt jeg kan.. Aaaarrgh!! Kun 15 dg igjen til termin- og godt er det :D

Huff ja, lunta er kort. Men jeg passer på å be dem om unnskyldning hvis jeg eksploderer, forklarer hvorfor jeg ble sint og at mamma er sliten og trøtt nå når babyen snart skal komme ut. Men jeg feller noen tårer i skjul av og til, når den dårlige samvittigheten tar overhånd :( 15 dager til termin.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...