Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann.

Vi foretar en oppgradering i morgen, tirsdag, klokken 10.00.

Regner med en nedetid på to timer.

Vil ikke komme veldig mange synlige endringer, men en litt fin en er at sitatboksen kommer opp i innlegget når dere siterer. Og ikke alle denne kodingen.

Elin :)

Fortsetter under...

Gjest Siklerotte

Det er jo tilnærmet umulig å skille siterte innlegg fra nye innlegg etter den nye oppdateringen (mobilversjonen, har ikke sett på PC). Alt går i ett og skiller eventuelt bare med et nick eller en kode. Veldig rotete. Tidligere var det jo tydelig hva som ble sitert, nå går bare all tekst i ett. Det bør gjøres noe med. :)

Det er jo tilnærmet umulig å skille siterte innlegg fra nye innlegg etter den nye oppdateringen (mobilversjonen, har ikke sett på PC). Alt går i ett og skiller eventuelt bare med et nick eller en kode. Veldig rotete. Tidligere var det jo tydelig hva som ble sitert, nå går bare all tekst i ett. Det bør gjøres noe med. :)

.

Prøver med en test nå!

Annonse

Da skal den være i orden om du tømmer loggen din på mobilen eller laster siden på nytt. :)

Gjest Siklerotte

Da skal den være i orden om du tømmer loggen din på mobilen eller laster siden på nytt. :)

Der, ja! Supert! :)

Gjest sug lut

Hei!

Likes synes nå ikke på innleggene, bare på varsler.

Sånn er det her også. Jeg har likt innlegget til Luten, men det synes ikke noe sted. Det er jo litt stusslig. Hva er vitsen med den funksjonen da?

Det synes ikke, nei, så da tror jeg jo at ingen liker meg. Jeg ser ikke din liking heller, Elin.

Annonse

Nå skal det fungere igjen :)

Hurra!

men... nå står det bare "quote" i stedet for hvem man siterer....

Hm, nei det er visst i orden overalt UNNTATT når jeg siterer Himmel og Hav!

Det er bare fordi jeg er så spesiell  B)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...