Humlefrøken Skrevet 10. juni 2013 #1 Skrevet 10. juni 2013 Veldig koselig at mannen er engasjert og gjør alt for at det skal klaffe med svømmerne på innsettdato, men har fått et inntrykk av at han "sparer opp"! Er det sunt å spare på svømmerne i over en uke (+) før innsett, eller bør han helst bare spare de 3-5 dagene vi får anbefalt slik at "nye krefter" kommer til?? Helt blank jeg, og google-søk var ikke mye hjelp i TENK at jeg spør om dette hehe, men jeg lurer altså
Endeligmamma<3 Skrevet 10. juni 2013 #2 Skrevet 10. juni 2013 Haha, jag det er mye rart man lurer på i denne prosessen :)Jeg har hørt at det er bra at det har gått 3-5 dager siden sist, men ikke noe mer enn det. Så det har vi praktisert ..med hell Lykke til !
Humlefrøken Skrevet 10. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2013 Da kan mannen vente seg en tekstmelding på jobb som han sikkert blir veldig glad for
Humlefrøken Skrevet 10. juni 2013 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2013 Jeg har forresten blitt litt skeptisk til om jeg skal ta akupunktur rundt innsett slik planen var, siden jeg hadde akupunktur for noen uker siden og mens ble helt forstyrret. Kan være kroppen min som tøyser, men vet ikke om jeg skal sjangse rett og slett!
sunfly Skrevet 10. juni 2013 #5 Skrevet 10. juni 2013 Vi har også fått beskjed om ingen "aktivitet" på hjemmebane 3-5 dgr før bortebane...hehe
dincene Skrevet 10. juni 2013 #6 Skrevet 10. juni 2013 På St.Olavs sa dei at det er ikke så avgjørendes når jeg spurte mere om det siden noen ganger var spermen dårlig. Og i begynnelsen (vi har vaert gjennom 4 ferskforsøk) gjorde jo vi også som det er anbefalt på nettet sånn sirka 3 dager. Men ved 3-e forsøk sleit mannen å få noe som helst ut, så han satt seg på bakbeina og sa at ved 4- forsøk skal han spare i ei uke. Det gjorde han og. Tror det var faktisk 8 dager. Og spermen var helt fin den, fikk vi høre i etterkant. Så jeg veit ikke helt hva som er riktig.
sonja77 Skrevet 10. juni 2013 #7 Skrevet 10. juni 2013 Sto i brevet fra klinikken hvor lenge avholdende når vi hadde fersk forsøk.
Begemotik Skrevet 10. juni 2013 #8 Skrevet 10. juni 2013 Minst 36 timer før vare levering på klinikken. Maks 3-4 dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå