Milliun Skrevet 10. juni 2013 #1 Skrevet 10. juni 2013 Da tenker jeg på dere som ikke har noe storesøsken tilgjengelig
*oktobergutt 12* Skrevet 10. juni 2013 #2 Skrevet 10. juni 2013 Ikke ofte nok dessverre. Treffer barselgruppe og nabogutten i blant... ellers bor mine nærmeste venninner med barn i en annen by (times kjøretur unna). Samt de fleste jeg kjenner med barn er allerede ute i jobb. Ser han blir sååå GLAD når han møter andre barn! Han hadde nok absolutt vært klar for å begynne i barnehage til høsten... men vi har fremdeles ikke fått svar......
jentemamma Skrevet 10. juni 2013 #3 Skrevet 10. juni 2013 Andre babyer ser vi veldig sjelden, kun på treffene på hs, og jeg kjenner ingen som går hjemme nå dessverre. men vi har to søsken i hus da så hun får jo masse derfra da:)
rytme Skrevet 10. juni 2013 #4 Skrevet 10. juni 2013 Hvor gamle er babyene når de kan begynne å samhandle med hverandre? Når blir det viktig at de treffer andre barn osv?? Vi har ikke noen nære venner som har barn, men på et tidspunkt blir man gjerne nødt å gå litt ut for å treffe andre med barn da... slik at babyen får oppleve å treffe andre barn.... Men da er de vel noen mnd før det blir viktig????
Milliun Skrevet 10. juni 2013 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2013 Min er 10 mnd og hun blir så glad når hun ser andre barn. Vi har gått på babysang og barselgruppe, og treffer innimellom venninner med barn. Tenkte prøve å gå litt i åpen barnehage fremover siden hun syns det er så stas å treffe andre småttiser. Syns det er litt jobb å dra dit med henne da det ligger litt vanskelig til i forhold til kollektivtrafikk så tenkte høre hvor vanlig det er at de minste tilbringer tid med andre barn før jeg får altfor dårlig samvittighet av å ikke ta turen dit oftere
Havet2013 Skrevet 10. juni 2013 #6 Skrevet 10. juni 2013 Min på 4 mnd treffer andre barn i barneparken på trening. Ellers er det ikke småbarn der som vi bor. Jeg er godt voksen og (40), og de jeg kjenner har ikke småbarn. Da blir det ganske begrenset. Litt leit egentlig :-(
Julie (: Skrevet 12. juni 2013 #7 Skrevet 12. juni 2013 Vi treffer barselgruppa hver uke minst, babysang annenhver uke, god venninne med baby en gang i uka nesten... Så tipper det blir to ganger i uka i snitt. Samhandler definitivt med andre babyer, det har hun gjort lenge! Sju måneder nå. Min på 4 mnd treffer andre barn i barneparken på trening. Ellers er det ikke småbarn der som vi bor. Jeg er godt voksen og (40), og de jeg kjenner har ikke småbarn. Da blir det ganske begrenset. Litt leit egentlig :-(
Julie (: Skrevet 12. juni 2013 #8 Skrevet 12. juni 2013 Mente ikke å ta med det sitatet, men paden gjør rare ting...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå