Optatium Skrevet 10. juni 2013 #1 Skrevet 10. juni 2013 Vi hadde innsett 31.5, og igår kom mensen. Må ta blodprøve på torsdag uansett skjønte jeg, men hva gjør vi så? Må jeg ringe Riksen for å avtale nytt forsøk nå? Hvor lenge må vi vente? Kan noen fortelle litt om veien videre? :-)
*ønskegull* Skrevet 10. juni 2013 #2 Skrevet 10. juni 2013 Trist at det ikke skulle gå denne gangen, Optatium Etter ferskforsøket mitt måtte jeg stå over en mens før jeg gikk igang med fryseforsøket. Da det også ble negativt, fikk jeg starte rett på medisiner (frys) i samme mens. Jeg ble kontaktet av klinikken samme dag jeg tok test, og vi snakket sammen om veien videre. Jeg hører til Haugesund, så mye mulig det er andre rutiner på Riksen. Håper dere lykkes neste gang God klem
Lillie Vanillie Skrevet 10. juni 2013 #3 Skrevet 10. juni 2013 Isj, så trist at det ikke gikk! Når du har tatt blodprøven på torsdag, ringer du riksen for å få resultatet, og avtaler oppstart for neste forsøk i samme slengen. Du kan kanskje ringe allerede i dag også, og høre om du kan avtale allerede. Hvis dette var ferskforsøk tror jeg du må vente et par sykluser før du får begynne på nytt ferskforsøk, har du på frys, kan du nok enten starte nå eller neste syklus hvis de har plass. Lykke til, om man bare holder ut lenge nok, lykkes jo de fleste.
Optatium Skrevet 10. juni 2013 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2013 Takk for svar. Dette var et ferskforsøk ja, så får vel ringe og høre. Nå har jeg ikke blødd mer i dag, og med to venninner som forteller om mensliknende festeblødninger blir jeg såklart litt usikker.. Får drøye litt og se da!
Lillie Vanillie Skrevet 11. juni 2013 #5 Skrevet 11. juni 2013 Det kan også være såre slimhinner av progesteronstøtten. Tvi tvi, håper det klaffer allikevel
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 11. juni 2013 #7 Skrevet 11. juni 2013 (endret) De stenger på Riksen etter 5. Juli. Trur de har stengt i 3 uker. Du kan vel tidligst få oppstart på neste mens, men om det skjer i juli så må du nok stå over til august dessverre. Endret 11. juni 2013 av februarmamma 2011
Optatium Skrevet 11. juni 2013 Forfatter #8 Skrevet 11. juni 2013 Ok. Da må jeg vel belage meg på august tidligst om det ikke viser seg at jeg har bommet denne måneden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå