Gå til innhold

Noen som har baby som sover hele natten,OG som fullammer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minstemann er nå 3mnd. Har flere og flere netter som han ikke vokner for å spise...natta som var,sov han fra kl.22 til 08! Herlig! Men melkeprodusjonen varierer veldig her hos meg,virker det som. Enkelte kvelder går det greit,mens sånn som i kveld,så var han ikke fornøyd - og da hadde han "puppet" på begge to. Han fikk bitte-litt MME,roet seg ned og sovnet. Så tydelig at han ikke var helt mett.

Noen som har babyer som sover hele natten,og klarer å opprettholde produksjonen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Min har sovet hele natten siden han var 3 mnd, han er nå 8mnd. Jeg fullammet helt til han var 7 1/2 mnd og hadde bittelitt problem selv noen ganger.

Endte med litt mm fra fryseren men så begynte jeg å ta ammete og det hjalp.

Har sikkert fullammet enda vis det ikke var for jobben.

Det går an at du pumper litt har det liggende i fryseren, vis det skjer igjen at begge puppene ikke er nok. så vil han fremdeles få morsmelk :)

Skrevet

Gutten min sov ofte fra 19-7 da jeg fullammet. Ble SPRENGT. Men melka forsvant ikke den :)

Skrevet

Jeg har ei på 4 mnd. Jeg fullammet fram til en uke siden. I tillegg til mm får hun nå litt grøt inn i mellom (noen teskjeer).

Hun har sovet fra ca kl 20 - 07 hver natt i ca en måneds tid. Jeg så ut som Dolly Parton hver morgen :-) Og det var vondt. Men begynte å pumpe meg hver kveld i 22-23 tide. Da får jeg mm i fryseren, holder på produksjonen og ikke får så vondt på morningene :-)

Skrevet

Min sov minimum 6 timer i strekk fram til 4 mnd alder. Da begynte en økeperiode med amming hver time døgnet rundt:( Uvant og slitsomt! Heldigvis har produksjonen tatt seg opp nå og hun virker fornøyd. Var på vippet å begynne med grøt, men ser ut som om vi kan utsette det litt til:)

Skrevet (endret)

Jeg er også veldig heldig med en baby som sover rundt (hun er knappe 4måneder) og har gjort det en liten periode nå. Den første tiden hun begynte å sove rundt fra 19/19:30-05:30, pumpet jeg meg på kvelden før jeg la meg for å holde produksjonen oppe og hindre melkespreng. Det ser imidlertid nå ut som at det har gått seg litt til fordi jeg slipper å pumpe meg på kvelden uten å få melkespreng av en annen dimensjon på natten, og forløpig ser det ut som at det heller ikke går utover produksjonen.

edit: når jeg får tenkt meg litt om spiser hun oftere på dagtid, gjerne annenhver time, jeg har ikke tenkt noe særlig over det men kan det være en form for økedøgn og da at produksjon faktisk har gått ned siden jeg ikke pumper meg lenger på kvelden?

Endret av lilletrillekruspersille
Skrevet

mini her er snart 6 mnd. fra han var 21/2-3 1/2 mnd sov han natten gjennom flere ganger ( 21-07.30). Våknet på natten av at ALT var gjennomvått! det var vondt! Noen ganger pumpet jeg meg rundt 23.00 for å lette på "trykket".. Merket ikke noe på melkeproduksjonen. Hadde masse melk om dagen også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...