Gå til innhold

Noen fler fra Trondheim/Midt-Norge her inne? :))

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er min første ja. Så dette er kjempe spennende! Skal på ul imorgen for å finne termin, da jeg ikke er helt sikker på hvor langt jeg er kommet!

Men ganske sikker at jeg er 10 uker + :)

Moro at vi er en del trønderdamer her som kan følge hverandre etterhvert da :)

lillebie, hvordan gikk det på UL?? ^_^ Er så spent på å få høre hvor langt du er på vei :)

Ja, det er moro å bli kjent med fler i samme situasjon, som man også kanskje kan møte etterhvert :D

Jeg er her jeg også! Usikker på hvor langt jeg er på vei pga tullete sykluser, men et sted mellom 4 & 8 værtfall.

Bor i trondheim og er veldig spent på om det går bra denne gangen!

Hvor i trondheim holder du til da? :) Og har du tenkt å bestille tidlig UL for å få fastsatt termin? Kjekt å vite ca hvor langt du er på vei tenker nå jeg.. ;) Har du noen barn fra før? 

Jeg er her jeg også! Usikker på hvor langt jeg er på vei pga tullete sykluser, men et sted mellom 4 & 8 værtfall.

Bor i trondheim og er veldig spent på om det går bra denne gangen!

Hvor i trondheim holder du til da? :) Og har du tenkt å bestille tidlig UL for å få fastsatt termin? Kjekt å vite ca hvor langt du er på vei tenker nå jeg.. ;) Har du noen barn fra før?

Holder til på Tiller og har to store barn fra før som er mine særkulls på 8år & 9år. Har prøvd i litt over et år å bli gravide og hadde en tidlig SA i september, så nå håper vi på at spira blir værende. Fikk konstatert pcos i mai så jeg er lovet plass i pregmet2 studien og da er det ekstra kontroller og ultralyd, får telefon fra st.olavs i morgen håper jeg. Så håper på ultralyd før vi drar på ferie værtfall! Hvor holder du til?

• 2 uker senere...

Jeg er 7 uker i dag :) Er i grunn veldig bra form *bank i bordet*. Litt trøtt og svimmel, men ikke kvalm eller kaster opp. Blitt litt var på enkelte lukter da, men holder meg unna så slipper jeg å bli kvalm :)

Skal på ul på St.Olavs i morra :) Gleder meg!! 

Dette er nr 2 og jeg merker at jeg er mer avslappa og "glemmer" fort at jeg er gravid, litt pga lite plager men også pga at jeg er travelt opptatt med jobb og en gutt på 2,5 år :)

Hvordan gikk det på UL i går Flaggermusa? :)

Må være litt godt å være så avslappet og klare å "glemme" det litt innimellom, hehe  ;) Var det planlagt å få to tette?  :)

Har visst glemt å svare jeg :P Det gikk veldig bra! Alt var som det skulle være og jeg var så langt på vei som jeg trodde. 

Ja var planlagt å få de rimelig tett, blir 3 år mellom og det er akkurat perfekt :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...