Gå til innhold

Noen fler fra Trondheim/Midt-Norge her inne? :))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært såå koselig å blitt kjent med fler i samme situasjon, som ikke bor så alt for langt unna :) Selv bor jeg i Trondheim, men er fra Nord Trøndelag opprinnelig :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jeg virkelig den eneste fra hele midt Norge? :P 

Skrevet

Me me me me!!! 

Bor i Stjørdal da :) Men er opprinnelig fra Sogn & Fjordane. 

Skrevet

Levanger her :)

Skrevet

Steinkjer her :-)

Skrevet

Stjørdal, Levanger og Steinkjer.. Moro! :)  Hei dere!

Hvor langt er dere på vei? Og hvilke symptomer har dere så langt?  :rolleyes:

Skrevet

Steinkjer her og :-)

Termin 5.januar, foreløpig :)

Skrevet (endret)

Steinkjer her og :-)

Termin 5.januar, foreløpig :)

Hvor langt er du på vei da?  :)

Endret av lillemirakel2014
Skrevet

12+0 i dag, så er på tur over til 2.tri :)

Enn du?

Skrevet

Enn du?

Åh, så heldig du er! Gratulerer så mye  :D Føles bra å endelig være på "den trygge siden"?  :P

Er 6+6 i dag (6+4 iflg UL på tirsdag, men gyn var litt usikker egentlig, hehe) bare, så her teller man ned dagene kan du tro... ;)

Skrevet

Jeg er 5+1 og synes tiden går veldig sakte :) termin 22.2 .. Skal på ul i uke 7, har veldig lite symptomer.. Hvordan går det med deg da, har du gode følelser for den lille .. Hørte at du trodde dy hadde mistet.. Såå bra at det var liv likevel:)

Skrevet

Enn du?

Åh, så heldig du er! Gratulerer så mye  :D Føles bra å endelig være på "den trygge siden"?  :P

Er 6+6 i dag (6+4 iflg UL på tirsdag, men gyn var litt usikker egentlig, hehe) bare, så her teller man ned dagene kan du tro... ;)

Enn du?

Takk! :)

Ja, veldig lettet over å være i 2.tri :)

Har hatt 2 ul allerede pga blødninger, så har vært ganske sikker en stund på at dette ville gå veien da. Men gøy å komme et steg videre mot fødsel :)

Utrolig hvor raskt tiden går. Er jo bare en mnd, så flytter du over også :)

Skrevet

Jeg er fra Trondheim. 10+1 idag. :)

Velkommen hit! :)  :P  heldig du da som straks hopper over til 2.tri =))) er dette din første?

Skrevet

Jeg er 5+1 og synes tiden går veldig sakte :) termin 22.2 .. Skal på ul i uke 7, har veldig lite symptomer.. Hvordan går det med deg da, har du gode følelser for den lille .. Hørte at du trodde dy hadde mistet.. Såå bra at det var liv likevel:)

Jeg er 5+1 og synes tiden går veldig sakte  :) termin 22.2 .. Skal på ul i uke 7, har veldig lite symptomer.. Hvordan går det med deg da, har du gode følelser for den lille .. Hørte at du trodde dy hadde mistet.. Såå bra at det var liv likevel:)

hehe, da er vi fler i samme bås... aldri før erfart at dagene har gått sååå treigt som nå.. helt forferdelig :P

hvilken dato skal du på ul da? og er det privat? Blir jo veldig spennende det, for da skal du nok få se ett lite hjerte som banker!  :)

er dette din første? Ja, disse symptomene er ikke til å bli kloke av.. og de er jo mersom individuelle. Så om man har MASSER av symptomer, eller ingenting - ja så kan det gå akkurat like bra ;)  men vet alt om å lett bekymre seg unødvendig mye hvis man føler man har lite symtpomer..

jaa, det var helt utrolig :wub: ! Var jo helt i sjokk egentlig, for å få se liv var i grunn d siste jeg hadde forventet : ) og har så langt en god følelse egentlig, men blir allikevel gal av meg selv for å overanalysere ALT og ingenting dagen lang.. herregud :P  bare la onsdagen komme, så jeg får se om alt fremdeles er bra!!

Skrevet

Enn du?

Enn du?

Takk! :)

Ja, veldig lettet over å være i 2.tri :)

Har hatt 2 ul allerede pga blødninger, så har vært ganske sikker en stund på at dette ville gå veien da. Men gøy å komme et steg videre mot fødsel :)

Utrolig hvor raskt tiden går. Er jo bare en mnd, så flytter du over også :)

Oi, har du også hatt blødninger? hvor langt var du på vei da, og hvordan var de? om jeg kan spørre :) 

Jaa, ser for meg at det uansett må være en lettelse å komme over de magiske 12 :) hehe, skulle ønske jeg kunne si det samme.. for jeg føler tiden nærmest står helt stille... skal det fortsette sånn frem til uke 12 så vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg ;)  men, har tro på at etter en ny ultralyd hvor alt er bra og man føler man kan slappe av litt mer, SÅ går kanskje tiden litt raskere  :)

Skrevet

Hadde første blødning i uke 5, var bare på papiret.

Så fikk jeg en stor blødning i uke 8, som varte i 3-4 dager. Var da jeg var på min første ul.

Nok en bløding i uke 9, som var lik den i uke 5. Og samme bløding igjen i uke 10, og var på ul for andre gang.

Har ikke sett mer til blødninger nå, heldigvis :)

Og legen jeg var til i uke 8 sa at etter vi hadde sett et bankende hjerte var det 95% sjanse for at det ville gå bra :)

Hadde ikke smerter, utenom murringer som jeg har hatt jevnt over. Og heller ikke blod med klumper.

Jeg hadde en MA for noen år siden, før jeg ble gravid med jenta. Så har vært veldig stresset om det skulle skje igjen. Så nå puster jeg lettet ut! :)

Har du også hatt blødninger? :/

Skrevet

Hadde første blødning i uke 5, var bare på papiret.

Så fikk jeg en stor blødning i uke 8, som varte i 3-4 dager. Var da jeg var på min første ul.

Nok en bløding i uke 9, som var lik den i uke 5. Og samme bløding igjen i uke 10, og var på ul for andre gang.

Har ikke sett mer til blødninger nå, heldigvis :)

Og legen jeg var til i uke 8 sa at etter vi hadde sett et bankende hjerte var det 95% sjanse for at det ville gå bra :)

Hadde ikke smerter, utenom murringer som jeg har hatt jevnt over. Og heller ikke blod med klumper.

Jeg hadde en MA for noen år siden, før jeg ble gravid med jenta. Så har vært veldig stresset om det skulle skje igjen. Så nå puster jeg lettet ut! :)

Har du også hatt blødninger? :/

Oi! Så mange blødninger? :blink: Men det var da kun den i uke 8 som var "stor"? Men sa legen noe om han klarte å se årsaken til disse blødningene? Og klarte du selv å se blødningen på UL i uke 8? altså, på skjermen mener jeg.. Men så lenge det ikke er klumper og masse smerter inn i bildet, så er det ofte at det går bra slik jeg har forstått :) men skummelt er det uansett! :(

Skjønner godt at du da var redd for en ny MA! Selv om MA ikke starter med slike blødninger da, det er jo SA. men forstår deg uansett ^_^ Må si du har en flott lege som kunne gi deg en slik god nyhet! :D  Hele 95% sjanse, så herlig.. skulle ønske min hadde sagt det samme :P 

Ja! Har det! Og med 4 SA/MA bak meg, MA da sist nå i mars, så må du tro tankene raste avgårde da jeg plutselig blødde forrige fredag! :( da var jeg overbevist om at det var en ny SA og nr 5 i rekka... Kom ikke inn på sjekk før 4 dager seinere (!), og blødde også kvelden før jeg fikk ul, så jeg var overbevist om at det hadde gått galt - igjen.

Men, fikk jo tross alt, se et bankende lite hjerte der inne! Men, jeg fikk se et lite hjerte som banket nå i mars også, å da stoppet det å utvikle seg bare ett par dager senere :unsure: så jeg tar ikke hjerteaktivitet for gitt om du skjønner.. Så jeg er da MEGET spent på ny UL nå på onsdag, for om det fremdeles er liv der inne, så tør jeg kanskje å ha tro på at nå går det veien! 

Har mistet i uke 6/7 hver gang, men neste uke er jeg i starten av uke 8... *håper* :wub:

Skrevet

Jada, her har det vært mye blod.. Legen kunne ikke se grunnen til blødning, så jeg så ikke blødningen på ul nei. Livmorhalsmunningen var lukket sa legen, så det kom vel ikke inne i livmoren :)

Min MA startet med blødning faktisk. Jeg blødde litt over hver gang jeg var på do. Fikk ul 2 dager etterpå der det ble konstantert MA. Var da i uke 11/12, men fostre hadde sluttet å utvikle seg rundt uke 7/8. Så ble utskrapning dagen etterpå. I mitt andre svangerskap, som gikk bra hadde jeg ikke noen blødninger. Så du kan tro jeg har vært noe stresset.

Oj, så mange sa/MA! Huff, stakkars dere :-( Har dere barn fra før eller?

Jeg skal krysse fingrene for dere, og håpe at spiren sitter fast denne gangen! :)

Skrevet

Jada, her har det vært mye blod.. Legen kunne ikke se grunnen til blødning, så jeg så ikke blødningen på ul nei. Livmorhalsmunningen var lukket sa legen, så det kom vel ikke inne i livmoren :)

Min MA startet med blødning faktisk. Jeg blødde litt over hver gang jeg var på do. Fikk ul 2 dager etterpå der det ble konstantert MA. Var da i uke 11/12, men fostre hadde sluttet å utvikle seg rundt uke 7/8. Så ble utskrapning dagen etterpå. I mitt andre svangerskap, som gikk bra hadde jeg ikke noen blødninger. Så du kan tro jeg har vært noe stresset.

Oj, så mange sa/MA! Huff, stakkars dere :-( Har dere barn fra før eller?

Jeg skal krysse fingrene for dere, og håpe at spiren sitter fast denne gangen! :)

Okei, skjønner:) For hos meg kunne vi tydelig se hvor blødningen hadde vært, og at det fremdeles meget mulig var noen "rester" som skulle ut.. men har knapt hatt det. Heldigvis.. 

Huff, så fælt :(  Hadde du da ikke noen ul tidligere enn før du plutselig fikk blødningen? Minner meg egentlig litt om min første MA. Er noen år siden nå, men husker at jeg begynte å få brun utflod, trodde vel selv jeg var i uke 10 kanskje, men legen satte meg tilbake til uke 8/9 FØR ultralyden. (Hadde ikke så god kontroll på min syklus da ^_^ ) Og UL`n kunne konstatere at det hadde dødd veldig tidlig for man så ingenting der..

Ikke så veldig rart at du har vært det siden du ikke hadde noen blødninger da det gikk bra sist! Hvem hadde ikke blitt stressa? Men uansett, så er det da derfor ekstra godt å se at ALT er bare bra hos deg nå, til tross for blødningene. A happy story! :lol:

Har ingen barn fra før av nei.. Har mista 2 ganger med en tidligere partner og 2 ganger med min nåværende samboer. Så vi satser på at for oss nå så er alle gode ting 3! ;)

Skrevet

Jeg er 7 uker i dag :) Er i grunn veldig bra form *bank i bordet*. Litt trøtt og svimmel, men ikke kvalm eller kaster opp. Blitt litt var på enkelte lukter da, men holder meg unna så slipper jeg å bli kvalm :) 

Skal på ul på St.Olavs i morra :) Gleder meg!! 

Dette er nr 2 og jeg merker at jeg er mer avslappa og "glemmer" fort at jeg er gravid, litt pga lite plager men også pga at jeg er travelt opptatt med jobb og en gutt på 2,5 år :) 

Skrevet

Dette er min første ja. Så dette er kjempe spennende! Skal på ul imorgen for å finne termin, da jeg ikke er helt sikker på hvor langt jeg er kommet!

Men ganske sikker at jeg er 10 uker + :)

Moro at vi er en del trønderdamer her som kan følge hverandre etterhvert da :)

Skrevet

Jeg er 7+6 i dag :-D 
Foreløbig termin er 7.feb :-)

Skrevet

Jeg er her jeg også! Usikker på hvor langt jeg er på vei pga tullete sykluser, men et sted mellom 4 & 8 værtfall.

Bor i trondheim og er veldig spent på om det går bra denne gangen!

Skrevet

Jeg er 7 uker i dag :) Er i grunn veldig bra form *bank i bordet*. Litt trøtt og svimmel, men ikke kvalm eller kaster opp. Blitt litt var på enkelte lukter da, men holder meg unna så slipper jeg å bli kvalm :)

Skal på ul på St.Olavs i morra :) Gleder meg!! 

Dette er nr 2 og jeg merker at jeg er mer avslappa og "glemmer" fort at jeg er gravid, litt pga lite plager men også pga at jeg er travelt opptatt med jobb og en gutt på 2,5 år :)

Hvordan gikk det på UL i går Flaggermusa? :)

Må være litt godt å være så avslappet og klare å "glemme" det litt innimellom, hehe  ;) Var det planlagt å få to tette?  :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...