Adamarie Skrevet 9. juni 2013 #1 Del Skrevet 9. juni 2013 Alt er fint og hun har lagt på seg i overkant av normalen de første fire ukene, men den siste uken har hun plutselig begynt å gulpe helt vilt mye så jeg nesten blir litt bekymret og lurer på om det kan være noe galt? Om det er normalt eller om det kan være farlig? Hun sprutgulper så det klasker i gulvet ofte rett etter amming ("fersk" melk) virker noen ganger som det er flere desiliter! Og gulper også endel et par timer etter amming.. Noen med lignende erfaringer? Har jeg for mye melk eller hva er det? Hun suger jo.. Skal jeg begrense og gi henne mindre (altså ta henne av puppen før enn jeg har gjort til nå?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
N.A Skrevet 10. juni 2013 #2 Del Skrevet 10. juni 2013 Samme er med sønnen min, han er straks 4 mnd. Gulper nesten like mye enda. Det er normalt ( så lenge de har god allmenntilstand ). De kvitter seg med det som er for mye. La henne die, og gå til innkjøp av maaange gulpekluter det er jo godt å tenke på at hun får godt med mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
N.A Skrevet 10. juni 2013 #3 Del Skrevet 10. juni 2013 Og så lenge de legger på seg normalt selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
November-spire-79 Skrevet 10. juni 2013 #4 Del Skrevet 10. juni 2013 Ja jeg husker jeg var bekymret selv. Jeg har også masse melk så hun fikk nok i seg litt mer enn hun trengte. Da kom det ut igjen. Nå er hun 7 mnd og gulper nesten ikke lenger. Jeg hadde gulpekluter i alle rom slik at jeg kunne fange opp litt av det som kom. Vasket gulvene der hun hadde gulpet flere ganger om dagen. Jeg pleide å holde henne over kneet slit at alt rant på gulvet. Hun gulpet også hver gang det kom en rap. Spruten sto ut av munnen hennes av og til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentemamma Skrevet 10. juni 2013 #5 Del Skrevet 10. juni 2013 Var sånn her også, men tror det hadde sammenheng med mye "formelk" eller "tynn" melk. Når jeg passet på å melke ut litt først hvis jeg hadde spreng og bare gi et og et bryst, så roet det seg litt med gulpingen her. Men det kommer fortsatt my etter første "morgenpuppen" her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå