Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er en person som til vanlig husker avtaler og gjøremål. Nå må jeg lagre dem med alarm på Mob og/ ellers skrive dem opp på kalender:o 2 siste gangene har jeg flau måttet ringt fysio for å sjekke time. I morgen må jeg ringe jordmor for å sjekke neste kontroll. Må bare le av meg selv og håpe at jeg ikke kommer helt i ammetåka etter fødselen;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144055561-flere-som-er-utrolig-distr%C3%A9/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke alene! Jeg skulle ha jobbmøte her om dagen og vi var fire syk som ventet på femtemann. Lenge. Jeg hadde rett og slett operert med "lokal tid" og innkalt på forskjellig tid. Pinlig, men de tok det pent ;) må også skrive opp alt mulig rart og kan glemme ord og sammenhenger...

Jepp! Tror nok det er ganske vanlig ;) Hormonene slår inn før man begynner å amme ja, hehe... Har vært distre og til tider glemsom helt siden jeg fant ut jeg var gravid. Litt sånn at jeg ikke alltid husker om jeg nettopp gjorde det jeg tenkte på :P

Annonse

Godt at det ikke bare er meg! :D

Åtteåringen her har hatt fotballtrening kl 17 i lange tider, men forrige gang nølte jeg ikke med å tro at det var kl 18! Det var ikke en tanke om noe annet! Tidspunkter er jeg nokså punktlig på, så dette var skikkelig distréhet fra min side! Var i går og kjøpte fór til bikkja, så påståelig på at det var riktig, for så og bli gjordt oppmerksom på at det faktisk ER feil fòr (dette har ALDRI skjedd før)!

Godt å høre at jeg ikke er alene:) søstera mi kalte det gravidhjerne. Og ammetåka kan enn jo skylde på leeenge. I tillegg til å glemme ting, presterte jeg å kjøpe feil type bleier (for små) til jenta vår på 2 år. En til oss og en til bhg....bare å handle nytt da;)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...