nordlys13 Skrevet 11. juni 2013 #26 Skrevet 11. juni 2013 Jeg er på 13rd. Har ikke klart å holdt meg unna testinga men har kun hatt billig-eggløsningstester liggende. Startet å teste for 9 dager siden. Fikk da kun en strek, men i går var det antydning til 2 streker og i dag var streken tydeligere. Men ikke like sterk som kontrollstreken, så ikke positiv. Fram til søndag (11rd) kjente jeg små stikk i i livmor/eggstokkområdet. Søndag kjente fikk jeg plutselig kortvarige kramper og mandag var så vidt antydning til rosa lutinusrester. Kunne dette ha vært sein festing av egg? Men siden søndag har jeg ikke kjent noen ting har kjøpt cb test som jeg skal ta i morgen. Men har blandede følelser. Nervøs for å teste negativ, og enn om jeg tester positiv og så er det kun kjemisk. Men håpet om at den skal være "ekte" positiv, gjør jo at jeg ikke klarer å vente med å teste heller Lykke til alle som tester denne uka !!
Optatium Skrevet 11. juni 2013 #27 Skrevet 11. juni 2013 Gratulerer så mye lengter!! Klart du kan glede deg selv om det ikke går veien for alle! Jeg skal iallefall være veldig glad når det blir min tur Har kjøpt en clearblue digital som ligger klar til imorgen tidlig, den bør jo være positiv ellers er det vel ikke sannsynlig med noe annet. Skulle opprinnelig ta blodprøver imorgen, men siden jeg skal være sensor på eksamen rekker jeg ikke det. Heldig er de ungdommene dersom jeg får positiv test
Erle85 Skrevet 11. juni 2013 #28 Skrevet 11. juni 2013 Trist å lese at dere har testet negativt Krysser fingrene for dere som skal teste de neste dagene Gratulerer lengter!
Hubro :) Skrevet 12. juni 2013 #29 Skrevet 12. juni 2013 (endret) Da føles det ut som om alt håp er ute :/ Tok en clearblue graviditetstest og en eggløsningstest nå på morgenen og begge var negative. Og jeg som har følt det så bra når jeg har fått smiletegn i flere dager nå. Mensen er enda ikke kommet så tror jeg skal ta den blodprøven på fredag bare for å være helt sikker. Liker ikke negative tester, heldigvis har jeg to egg på frys og må nok bruke dem tidligere enn beregnet :/ Men hvis det er noen andre som har fått negative tester på rd 14 el 15, men fortsatt vært gravid vil jeg gjerne høre om det! Alt positivt er godt positivt innputt Endret 12. juni 2013 av Hubro :)
Endeligmamma<3 Skrevet 12. juni 2013 Forfatter #30 Skrevet 12. juni 2013 Takk alle sammen ! Jeg er så glad Trist å høre om flere negative tester.... huff det er så leit! Så utrolig dumt å bli lurt sånn Hubro, jeg håper likevel at de dumme testene er feil!
Endeligmamma<3 Skrevet 12. juni 2013 Forfatter #31 Skrevet 12. juni 2013 Jeg testa både med billigstrimler og clearblue.. clearblue var mye tydeligere..
Stjernemagnolia Skrevet 12. juni 2013 #32 Skrevet 12. juni 2013 Hei igjen Gratulerer med positiv test Lengter84. Hurra, hurra og gratulerer som nygravert! Alltid koselig med gode nyheter! Du har rett dessverre rett i at du har sett nikket mitt her inne for noen år tilbake. Har drevet med behandlinger for assistert befruktning i over tre år nå. Har vært igjennom 9 fulle stimuleringsforsøk med 8 innsett etter det. I tillegg har jeg prøvd 2 ganger innsett med frys/tin embryo. Det vil si jeg har hatt innsett 10 ganger av totalt 23 embryoer. Blitt gravid to ganger men har mistet. Så ja det er meg igjen for jeg har dessverre ikke lykkes, ennå, men har ikke helt mistet håpet, ennå. Med hensyn til testing før tiden følger jeg legene råd og venter til testdato. Har aldri testet før for jeg orker ikke berg og dalbane med følelsene mine. Det er super kjedelig og vente så lenge som 18 dager med å teste men men får leve litt i håpet da. Æhh, negativ test Ønskespira. Det var ikke sånn det skulle bli. Nå føler jeg med deg. At det skal være så vanskelig å finne det rette egget da! Åh, en stor klem til deg nå. Hvordan går det med der andre?
Optatium Skrevet 12. juni 2013 #33 Skrevet 12. juni 2013 Her er det offisielt negativt, og siden jeg hopper videre med en gang, så har vi fått nye dato på riksen for spraystart! Gleder meg til å gå videre, og satser på at da sitter den
My73 Skrevet 12. juni 2013 #34 Skrevet 12. juni 2013 Gratulerer til lengter84:-))) Trist med dere som har testa neg:-( men ønsker lykke til neste forsøk; plutselig så sitter den:-) Til dere som skal teste rett rundt hjørne, håper jeg vi sees i 1. trimester snart:-)) Lykke til!!!
nordlys13 Skrevet 12. juni 2013 #35 Skrevet 12. juni 2013 Gratulerer lengter84 !! Og veldig synd å lese om dere som ikke fikk testsvaret dere så gjerne skulle hatt Sender dere mange gode tanker og ønsker dere masse lykke til om det planlegges nye forsøk!! Jeg tok en CB test i morges, svakt positiv. Men er så redd for å stole på svaret, så måtte kjøpe ny test og prøver igjen i morgen tidlig. Er redd for at det skal være en falsk positiv. Har ikke villet fortelle sambo at jeg har testet allerede, men har ikke lyst å skuffe han om det er slik at det bare var ett "streif egg" som har ført til forbigående HCG stigning. Krysser fingrene for morgendagen!!! Nervepirrende dette !! Men spennende
Endeligmamma<3 Skrevet 12. juni 2013 Forfatter #36 Skrevet 12. juni 2013 Tusen takk Stjernmagnolia: Så leit at du er her ennå, fantastisk pågangsmot du har! Jeg håper virkelig du får oppleve at den sitter hele veien nå!! Jeg var selv inne her i mange år- og hadde 11 forsøk (AIH,ICSI,frys) før 1. barnet kom...så at det gikk på første søskeforsøk nå er bare heeelt ubegripelig! Men det er hvertfall bevis på at det kan gå, selv om det kan virke ganske så håpløst... LYKKE TIL!! Optatium: Så bra at du er i gang igjen snart, jeg ønsker deg masse lykke til!! My73- Gratulerer med spire, jeg våger meg kanskje inn på 1 tri. snart...må bare gå litt over IKM først...huff dette er bare nervepirrende:) Nordlys13- Så spennende!! Våger meg på et lite gratulerer..Svak positiv er jo lovende...jeg håper den lyser sterkt imot deg i morgen
Stjernemagnolia Skrevet 13. juni 2013 #38 Skrevet 13. juni 2013 Hei igjen Her var det negativ test i dag. Er trist og lei nå kjenner jeg. Det var mitt tiende innsett og nå tenker jeg på hvor veien skal gå videre. Nytt forsøk denne måneden, vente noen måneder med forsøk pga ferie, gi opp egne egg og prøve donoregg? Vet ikke helt hva jeg tenker om alt kjenner jeg. Må nok bare gråte ut mine modige tårer før jeg tar et valg for jeg er litt for emosjonell nå. Som et tillegg har min søster som er ett år yngre enn meg annonsert graviditet. Klarte ikke å juble i telefonen for å si det sånn. Hun begynte telefonsamtalen med å klage over hvor trøtt hun er og hvor mye penger hun nå må spare før barnet kommer og hva andre må bidra med så hun får utstyret hun trenger til babyen kommer. Det blir mitt ellevte tantebarn men første fra henne. Innerst inne er jeg sikert litt glad på deres vegne men nå har jeg nok med å ta inn over meg den negative testen. Egentlig ergrer det meg for hun har aldri hatt lyst på barn og er ikke glad i barn har hun uttalt. Det er samboeren hennes som vil ha barn og vips så er hun gravid. Nordlys13 en positiv test er positiv til det motsatte er bevist! Kanskje du bør kjøpe en digital test for å få et sikrere resultat så du slipper å gå og pines og lure på hva resultatet er? Vi håper selvsagt på sterk positiv i morgen her vi står og heier på deg fra sidelinjen. Optatium så bra du skal igang snart igjen. Godt det ikke var mye ventetid så du kan starte opp snart. Masse lykkeønskninger på din vei og måtte den sitte neste gang.
Ønskespira Skrevet 13. juni 2013 #39 Skrevet 13. juni 2013 Her var det jo flere hyggelige nyheter:) så kjekt å høre at flere lykkes. Håper spiren gror seg godt fast og dere kan hilse nye verdensborgere i februar. Optatium vi slår følge. Oppstart rundt 4-5 august med kort regime. Sånn får vi håpe sommeren hjelper på for at spiren sitter i høst. Har aldri håpet at sommeren skal gå fort før, men nå er det nedtelling til august.
Optatium Skrevet 13. juni 2013 #40 Skrevet 13. juni 2013 Det var leit stjernemagnolia! Skjønner det er vanskelig P legge opp veien fremover.. Ønskespira: hyggelig med kjente fjes på neste runde også :-)
nordlys13 Skrevet 13. juni 2013 #41 Skrevet 13. juni 2013 kjenner meg igjen i følelsen din "stjernemagnolia". Det er en sår og ambivalent følelse å få høre at enda en av venner eller familie skal ha barn, når en selv enda ikke har fått det til. Men det er lov å gråte og gi utslipp for følelsene og skuffelsen du sitter med nå. Håper at uansett hvilket valg du tar, at du snart får være den som tar en jublende telefon til dine kjære. Lykke til
Endeligmamma<3 Skrevet 13. juni 2013 Forfatter #42 Skrevet 13. juni 2013 Endret nicket mitt (Lengter84).. Så utrolig leit Stjernemagnolia....jeg kjenner meg igjen i alt du skriver Det er lov å gråte nå...sender en klem din vei. Lykke til videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå