Endeligmamma<3 Skrevet 9. juni 2013 #1 Skrevet 9. juni 2013 Da går vi inn i den nervepirrende uka da jenter Nå skal vi snart få vite resultatet på dette. Hordan er følelsen, og kjenner dere noe annerledes? ...Vanskelig å si siden de fleste av oss går på progesteronstøtte som gir så mange falske symptomer, men... Hubro: Det er jo utrolig spennende da! Da jeg ble gravid med jenta mi, hadde jeg også bare el-tester liggende og fikk et sånt smiletegn..og da var jeg gravid!! Det høres veldig lovende ut da- det er jo ingen annen grunn for at du skal få positiv el-test nå mener jeg ) Kjenner du noen symptom? Hvilken dag er du på?
*ønskegull* Skrevet 9. juni 2013 #2 Skrevet 9. juni 2013 Jeg testet negativt i morges. Testdag i morgen, så den burde vært positiv i dag. Ikke antydning til strek engang Fikk lyst å trø alle medisinene rett i søppelet i ren frustrasjon og skuffelse.! Håper andre er heldigere enn meg Masse lykke til med testing, jenter!
Endeligmamma<3 Skrevet 9. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2013 ønskegull- ..Såå dumt! Sender en trøsteklem til deg! Ikke mist alt håpet da.. det finnes jo en del som ikke tester positivt før litt etter IKM....men jeg forstår at det er en mager trøst akkurat nå..
Optatium Skrevet 9. juni 2013 #4 Skrevet 9. juni 2013 Jeg testet negativt i går, og nå har jeg blødd litt i ettermiddag. Føler i grunn at toget har gått :-(
Erle85 Skrevet 9. juni 2013 #5 Skrevet 9. juni 2013 Så trist å lese om negative tester Sender dere en god klem! Jeg har testdag på torsdag, så er ennå noen dager til...
Hubro :) Skrevet 9. juni 2013 #6 Skrevet 9. juni 2013 Så trist å lese *ønskegull* :/ Sender deg en klem! Godt å høre at du har fått ei jente på positiv el-test, Lengter84. Det gir meg mer tro på at det har klaffet nå Jeg er på rd 12 idag og har siden rd 4 hatt veldig følsomme brystvorter (jeg har ikke hatt det tidligere på utrogestan). Ellers er det litt ubehagelig i underlivet, minner om menssmerter, men håper mensen holder seg unna slik at man får positiv test på fredag! Krysser ihvertfall fingrene for flere positive tester denne uken
Bambi14 Skrevet 9. juni 2013 #7 Skrevet 9. juni 2013 Hvilken rugedag tester du på?? Normalt har jeg testa på rd 14
Hubro :) Skrevet 9. juni 2013 #8 Skrevet 9. juni 2013 Hvilken rugedag tester du på?? Normalt har jeg testa på rd 14 Jeg er på rd 12. Men hvem var det du egentlig spurte ?
Ønskespira Skrevet 9. juni 2013 #9 Skrevet 9. juni 2013 Jeg venter med å teste til 11. Krysser fingrene for at sporene sitter hos dere jenter!
Bambi14 Skrevet 9. juni 2013 #10 Skrevet 9. juni 2013 Deg Hubro , siden du sa din testdag er på fredag, da er vel det din rd 17?
Hubro :) Skrevet 10. juni 2013 #11 Skrevet 10. juni 2013 Ja selve testdag blir på rd 17 denne gang. Da skal jeg ta den blodprøven som klinikken har gitt meg prøveark på at jeg skal ta. Tidligere har jeg måttet ta denne blodprøven på rd 21, så 17 dager var jo fem dager mindre å vente på denne gang
Hubro :) Skrevet 11. juni 2013 #12 Skrevet 11. juni 2013 Da har jeg tatt tatt både eggløsningstest og graviditetstest på morgenen. Eggløsningstesten var positiv og graviditetstesten negativ. Hva er rett ? Heldigvis ikke kommet noe blod enda så sjansene er jo fortsatt til stede. Krysser fingrene og håper positiv test dukker opp på torsdag - dagen før testdag
Endeligmamma<3 Skrevet 11. juni 2013 Forfatter #13 Skrevet 11. juni 2013 Det var da merkelig , hmm hvilke tester bruker du da? Litt for spennende når det blir sånne tvetydige svar.. Satser på at tanta holder seg vekke og at det blir postiv test en av de første dagene:))
Endeligmamma<3 Skrevet 11. juni 2013 Forfatter #14 Skrevet 11. juni 2013 Hvordan går det med deg optatium?
Hubro :) Skrevet 11. juni 2013 #15 Skrevet 11. juni 2013 (endret) Bruker clear blue sine eggløsningstester med smiletegn (blir alltid så glad når jeg får smileansikt) Men mannen hadde vært å kjøpt en billig graviditetstest tror jeg, apotekets egne tester som står A1 på og som er i lillarosa pakning. Tror jeg må kjøpe en clear blue med ukesindikator og teste meg på morgenen før jeg drar å tar blodprøve på fredag Hvordan går det med deg Lengter84 ? Endret 11. juni 2013 av Hubro :)
Stjernemagnolia Skrevet 11. juni 2013 #16 Skrevet 11. juni 2013 Hei skjønne jenter Åhh, så ergelig dere har testet negativt Optatium og Ønskegull. Det er en forferdelig følelse så nå føler jeg med dere. Gått igjennom alt det styret så bare skvetter den ut fortere enn svint. Får si som min venninne "finnes det ikke lim eller noe sånt så den sitter fast". Ja, hadde det bare vært så enkelt, men dere får ta tiden til hjelp så er jeg sikker på det ordner seg. Ja, for det ordner seg alltid på et vis. Som deg Hubro skal jeg også teste sent. Har testdag etter 18 lange rugedager. Dette fordi jeg jeg har brukt Ovitrelle som hcg støtte etter innsett. Nå har det gått 14 dager siden innsettet og jeg kjenner jeg begynner å bli nervøs for å teste meg allerede i går den dag. Da får vi satse på mange positive tester denne uken! Lykke til alle sammen!
Endeligmamma<3 Skrevet 11. juni 2013 Forfatter #17 Skrevet 11. juni 2013 Hubro- da håper jeg du får positivt på torsdag!! Med meg går det forsåvidt bra, men jeg synes tiden går seint da! Har jo testdag på torsdag, men har planer om å ta en test i mårra.....synes alltid dette er like nervepirrende jeg, og får skikkelig puls mens jeg venter på resultatet på testen vettu... Dette henger igjen av mange skuffelser og mange negative forsøk tidligere.. men nå som jeg har fått en datter, vet jeg jo at det er mulig! Håper på mange positive tester denne uka... og synes det er så leit med alle som har testet negativt så langt- det er så utrolig tungt etter alt man har vært gjennom... Hei Stjermagnolia..ditt nick har jeg sett her før... kan det stemme at du var her inne for noen år siden? Det må virkelig være lenge å vente 18 dager på å teste....jeg synes at to uker er lenge nok ) Men det e rjo bra at mensen ikke er kommet da! Håper den sitter hos deg nå! Klem til dere alle i rugetiden..
Optatium Skrevet 11. juni 2013 #18 Skrevet 11. juni 2013 Lengter84: jeg var veldig negativ, men så har noen nå nevnt muligheten for at jeg hadde en festeblødning, og plutselig steg håpet igjen. Skal ta blodprøve på torsdag, får bare vente og se. Murrer i magen, men ikke mer blod, så håper jo!
*ønskegull* Skrevet 11. juni 2013 #19 Skrevet 11. juni 2013 Dumme meg som lurer på om det fortsatt er håp.. Innsett av frys den 29. Vet jo jeg må godta testen, men usj så surt likevel
Ønskespira Skrevet 11. juni 2013 #20 Skrevet 11. juni 2013 Her kom mensen for fullt i dag, så er nok bare å vente på neste runde i august:( skikkelig lei meg nå! Håper på det beste for dere andre.
Optatium Skrevet 11. juni 2013 #21 Skrevet 11. juni 2013 Ønskegull og ønskespira: så leit å høre.. Er redd jeg befinner meg i samme klubb, men kjenner at jeg ikke har gitt opp håpet riktig enda.. Egentlig har jeg testdag imorgen, så jeg skal ned og kjøpe en graviditetstest nå tenkte jeg. Blodprøven skal tas på torsdag, også får vi se hva det blir. Har ikke blødd noe mer siden søndag, har ingen symptomer på hverken mens eller noe annet, og i hodet kverner tankene BAHHHHH, blir gal
*ønskegull* Skrevet 11. juni 2013 #22 Skrevet 11. juni 2013 Litt småblødninger kan skyldes Lutinusen. Jeg har "alltid" tatt Klexane i tillegg og da blør jeg lettere. Så du må absolutt ikke miste håpet enda, Optatium. Tenk som sykepleieren på klinikken sa til meg den gangen jeg var gravid: Du må være realistisk optimistisk. Lykke til med testingen
Endeligmamma<3 Skrevet 11. juni 2013 Forfatter #23 Skrevet 11. juni 2013 (endret) Huff så trist Ønskespira....virkelig lov å være lei seg nå asså- kjenner følelsen så alt for godt! Trøsteklem! Ønskegull og Optatium..det er ikke over før det er over Jeg håper for dere...og kaster forsiktig litt babystøv.....forde.. ..jeg greide ikke vente lenger med å teste...og synes nesten det er vanskelig å si det i blant alle dere som har det leit akkurat nå..men jeg testa faktisk klart POSITIVT!! 2 dager før.. Jeg greier ikke tro at det er sant, og er samtidig livredd for å begynne å blø....men samtidig er jeg så takknemlig og glad! Kan det virkelig være sant?!! Endret 11. juni 2013 av Lengter84
*ønskegull* Skrevet 11. juni 2013 #24 Skrevet 11. juni 2013 Klart det kan være sant! Gratulere med positiv test At andre lykkes gir oss litt håp om at vi skal lykkes en annen gang
Hubro :) Skrevet 11. juni 2013 #25 Skrevet 11. juni 2013 Gratulere med positiv test, Lengter84 Nå klamrer spiren seg fast også får du februarbaby 2014 Hvilken testmerke brukte du ? Må kjøpe i morgen en ordentlig test (ikke slik billigmerke som samboer var å kjøpte i går) siden alle fem eggløsningstestene jeg har tatt viser smiletegn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå