Gå til innhold

Dårlig erfaring med TM Design

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en uprofesjonell bedrift! Jeg har aldri blitt behandlet så dårlig som kunde, på så mange måter. Veronica bak bedriften behandler kundene med så lite ydmykhet. Hun har ikke levert varene som jeg har betalt for og nå tar hun ikke telefonen eller svarer på mail, det er 2 måneder siden jeg klaget første gang. Men hun er på facebook og instragram og oppdaterer flere ganger om dagen, med nye varer hun selger. Det blir bare helt komisk hvor uprofesjonell hun er. Det manglet 1 stol ved levering, samt at de andre jeg fikk var ikke like så de må byttes. Hun har rotet med papirene hele veien, sier hun skal sende de - men hører ikke mer fra seg. Så sier hun det samme igjen, og det samme skjer. Og om igjen. Varene er selvfølgelig forsinket gang på gang på gang på gang. Det ene bordet jeg bestilte var forsinket 3 ganger og når det kom så måtte det sendes tilbake til Kina for reperasjon fordi det var ødelagt. Jeg stolte selvfølgelig ikke på kvaliteten og avbestilte. Nå sitter jeg her høygravid på overtid og må skrive klage til forbrukerrådet fordi denne dama ikke vet hvordan hun driver buisness. Hormontrollet bobler! ALDRI MER TM DESIGN!

Anonym poster: da46378fbb50d5c0eee216d1f620bfac

Anonym poster: da46378fbb50d5c0eee216d1f620bfac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trist å høre, men er ikke overrasket.

Jeg har akkurat samme inntrykk som deg.

Har spurt et par spm til henne om pris på et par varer, men aldri fått svar.

Istedet er det hashtag etter hashtag og beautiful mornings i Chanel sko og ChaiLatte med div. wannebe famous people.

Hun fremstår for meg som svært overfladisk. Håper jo ikke det stemmer, men slik hun presenterer seg selv blir jeg nesten litt flau.

Anonym poster: e7742043f9e0a9e1c193e561d288ca29

Skrevet

Hvem i all verden er dette. Link?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...