Gå til innhold

Noen som har hatt lekkasje av fostervann/vannavgang i 1.trimester?

Supersnusken

Anbefalte innlegg

Hei!

Er 11+3 i dag og gravid for 4 gang dette året. Sist mistet vi akkurat der vi er nå, en MA.

Natt til i går våknet jeg og var helt våt i trusen, så mest ut som vann, luktet ikke urin. Er nå veldig engstelig for at det var fostervann! Vi har hatt masse planer denne helgen som jeg under tvil har gjennomført, hadde jo egentlig mest lyst til å ligge flatt.. Men tenkte at så tidlig er det vel ingenting å gjøre hvis det var fostervann... I dag angrer jeg litt merker jeg. Har ikke lekket noe mer i alle fall. Men infeksjonsfare må jo være stor hvis cervix har vært åpen? Huff....vanskelig å tenke på noe annet gitt! Har fått UL på sykehuset i morgen, gruer meg.

Andre som har oppøevd dette så tidlig? Prøvd å google, men finner ingenting om vannavgang i 1.trimester...

Fortsetter under...

Hei.

Har ikke opplevd noe helt slik du beskriver her, så du bør nok snakke med en lege om det. Men, det er vel ikke uvanlig med økt utflod når man er gravid. Jeg var helt nødt til å gå med truseinnlegg noen uker da det kom utrolig mye tyntflytende utflod. Kan være det du har.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...