Gå til innhold

Jaja, så ligger jeg her da...

Anbefalte innlegg

....støttet opp med pute bak ryggen, pute under magen og pute mellom beina....

Hjelper det? Tja... føler kanskje 10% mindre ubehag.....

Får jeg sove? Nei....

Tar den lille hensyn til min frustrasjon? Nope.... akkurat nå kjennes det ut som et kne er på vei ut av navlen min, så....

Ha en strålende natt alle andre rugemaskiner der ute ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144055354-jaja-s%C3%A5-ligger-jeg-her-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trulte med to små

Huff, skjønner jeg er heldig når jeg bare sover litt dårlig fordi jeg er så forkjølet og tett i bihulene.

Prøvde å ligge høyt med hodet, støttet opp av puter, men våknet etter 1,5 time og måtte legge meg på sofaen istedet. Lå der noen timer for så å gå ned i sengen igjen og sovnet noen timer til.

Jeg klarer hvertfall å få sove selv om søvnen blir avbrutt og oppdelt.

Føler med dere som ikke får sove, det er sååå fælt men jeg har aldri hatt problemer med det over lengre tid, bare en natt her og der.

En annen ting jeg tenker på er at jeg kan ikke skjønne at noen klarer å sove helt rundt hele natten uten å våkne!

Det har jeg klart en gang i mitt liv tror jeg :)

Jeg våkner alltid flere ganger pr natt, også når jeg ikke er gravid, og går på do eller bare våkner for så å få sove igjen ganske raskt heldigvis.

Sover dere ellers bra gjennom natten når dere ikke er gravide?

Før jeg ble gravid sov jeg som en engel - hele natten gjennom.. På ingen måte sånn lenger nå! Våkner minimum 3x pr natt pga toalettbesøk, bekkenvondt eller bare plingvåken og stuptrøtt samtidig.. Men jeg har investert i utrolig deilige "hotell"- puter (100x70) og har bestemt meg for at når jeg er så mye våken vil jeg ihvertfall ha det behagelig! Anbefales!

Huff, skjønner jeg er heldig når jeg bare sover litt dårlig fordi jeg er så forkjølet og tett i bihulene.

Prøvde å ligge høyt med hodet, støttet opp av puter, men våknet etter 1,5 time og måtte legge meg på sofaen istedet. Lå der noen timer for så å gå ned i sengen igjen og sovnet noen timer til.

Føler med dere som ikke får sove, det er sååå fælt men jeg har aldri hatt problemer med det over lengre tid, bare en natt her og der.

En annen ting jeg tenker på er at jeg kan ikke skjønne at noen klarer å sove helt rundt hele natten uten å våkne!

Jeg våkner alltid flere ganger pr natt, også når jeg ikke er gravid, og går på do eller bare våkner for så å få sove igjen ganske raskt heldigvis.

Ja til vanlig sover jeg gjennom hele natten faktisk! Så der er jeg nok bedre vant enn deg Lykke ;-)

Håper på ca bare 4 uker igjen nå - så får bare holde ut! Heldigvis er alt det tunge glemt så snart lillegutt er her :-)

Gjest Trulte med to små

Ja til vanlig sover jeg gjennom hele natten faktisk! Så der er jeg nok bedre vant enn deg Lykke ;-)

Håper på ca bare 4 uker igjen nå - så får bare holde ut! Heldigvis er alt det tunge glemt så snart lillegutt er her :-)

Det fortjener du jammen å kunne sove natten gjennom ellers!! :)

Her er det også litt over 4 uker til termin og da kan vi smile fornøyd og klappe oss selv på skulderen og nyte den fine premien <3

Annonse

Du har min fulle medfølelse, mangel på søvn kan få hvem som helst til å klikke!

Sånn bortsett fra å gå på do x-antall ganger, så for å slite med å få sove igjen pga mannen sin overdøvende snorking- kan ta motet fra noen og enhver.. Meeeen, snart så er det over, og da er jo alt verdt det ;):D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...