NovemberBaby<3 Skrevet 9. juni 2013 #26 Skrevet 9. juni 2013 Emma Natalie var fint Synes ikke Leah Natalie var så verst heller, jeg da Hva med Lone Natalie eller Juna Natalie?, som er litt mer uvanlig.
sommertiara Skrevet 9. juni 2013 #27 Skrevet 9. juni 2013 Alma Natalie klinger fint synes jeg, bedre enn Emma Natalie.
Vannmann35 Skrevet 9. juni 2013 #28 Skrevet 9. juni 2013 Liker ikke Natalie. Synes det er litt harry, og tenker litt "Vi Menn-piken"... Synes heller ikke tyske Matilda klinger godt med italienske Natalie. Liker at folk sier meningen sin jeg! Bra at ikke alle har samme smak:-) De passer kanskje ikke så bra sammen i stilen-men vi bryr oss ikke dem andre har også veldig forskjellige navn Natalie er altså bestemt, og spørsmålet er egentlig om et dobbeltnavn? I så tilfelle, hva med: Jenny Natalie Marie Natalie Felicia Natalie Elisa Natlie Ella Natalie
Hun med alle ungene Skrevet 10. juni 2013 Forfatter #29 Skrevet 10. juni 2013 Liker ikke Natalie. Synes det er litt harry, og tenker litt "Vi Menn-piken"... Synes heller ikke tyske Matilda klinger godt med italienske Natalie. Liker at folk sier meningen sin jeg! Bra at ikke alle har samme smak:-) De passer kanskje ikke så bra sammen i stilen-men vi bryr oss ikke dem andre har også veldig forskjellige navn Natalie er altså bestemt, og spørsmålet er egentlig om et dobbeltnavn? I så tilfelle, hva med: Jenny Natalie Marie Natalie Felicia Natalie Elisa Natlie Ella Natalie Natalie er bestemt deilig å være ferdig med ett ihvertfall ! Jenny heter tvillingsøsteren (Jenny Matilda) ,så det er opptatt.Ella Natalie likte jeg! Tusen takk:-)
Hun med alle ungene Skrevet 10. juni 2013 Forfatter #30 Skrevet 10. juni 2013 Liker dere Ea Natalie? Katten til naboen heter Ea,så trur kanskje vi dropper det Men et fint navn da
Hun med alle ungene Skrevet 10. juni 2013 Forfatter #31 Skrevet 10. juni 2013 Emma Natalie var fint Synes ikke Leah Natalie var så verst heller, jeg da Hva med Lone Natalie eller Juna Natalie?, som er litt mer uvanlig. Lone heter en vennine og June liker overhodet ikke mannen... men tusen takk :-)
Vannmann35 Skrevet 10. juni 2013 #32 Skrevet 10. juni 2013 Eva Natalie Anna Natalie Ina Natalie Ava Natalie Ada Natalie Ena Natalie Isa Natalie
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2013 #33 Skrevet 10. juni 2013 Ida Natalie Ava Natalie Mille Natalie Mari Natalie Thea Natalie Tyra Natalie Anonym poster: 0e8d0e953ffd5bbd43632c434879dda3
MiniMuffin♥Lille J i magen Skrevet 10. juni 2013 #34 Skrevet 10. juni 2013 Synes absolutt Natalie er et flott navn! Og liker det aller best uten h Emma Natalie var nydelig! Andre forslag: Live Natalie Ella Natalie Tuva Natalie Oda Natalie
Hun med alle ungene Skrevet 10. juni 2013 Forfatter #35 Skrevet 10. juni 2013 Vi har bestemt oss! Navnet ble Emma Natalie:-) Tusen tusen takk til dere som har hjulpet oss! Deilig at jentene har fått navn,så slipper vi å tenke og diskutere det mer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå