Hun med alle ungene Skrevet 8. juni 2013 #1 Skrevet 8. juni 2013 Hva syntes dere om Natalie/Nathalie? Mannen foreslo det i stad,og må si jeg syntes det var ganske fint! Passer vel kanskje best med Natalie,siden tvillingsøsteren heter Matilda? At begge har uten h?
Castho Skrevet 8. juni 2013 #2 Skrevet 8. juni 2013 Synes Natalie er kjempe fint og liker det best uten H. Passer veldig godt med søsteren!
Frøken Ubesluttsom Skrevet 8. juni 2013 #3 Skrevet 8. juni 2013 Syns det er fint og syns det passer fint med Matilda.
sommertiara Skrevet 8. juni 2013 #6 Skrevet 8. juni 2013 Er ikke så begeistret for det, men det passer godt til Matilda.
Hun med alle ungene Skrevet 9. juni 2013 Forfatter #8 Skrevet 9. juni 2013 Tusen takk for alle svar:-) Liker det bare bedre og bedre... spørs om det ikke blir en liten Natalie her ja!
Ammie Skrevet 9. juni 2013 #9 Skrevet 9. juni 2013 Jeg syns det er pent, men liker Natalia bedre. Har noe med at jeg kjenner så mange som heter Natalie, så for meg er det litt oppbrukt. Men det passer til Matilda, det gjør det.
Hun med alle ungene Skrevet 9. juni 2013 Forfatter #10 Skrevet 9. juni 2013 Jeg kjenner ingen som heter Natalie:-) Hva syntes dere om Lea/Leah Natalie eller Julia Natalie (kanskje litt tungt?) Hun skal ha dobbeltnavn slik som søskena....Eller er det noen som har noen andre forslag? Tvillingsøsteren heter Jenny Matilda
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2013 #11 Skrevet 9. juni 2013 liker ikke nathalie...hva med andrea? Anonym poster: 52deaf0189b90195cb1f1d050f035ad6
Hun med alle ungene Skrevet 9. juni 2013 Forfatter #12 Skrevet 9. juni 2013 Andrea er ikke aktuelt pga familie..
Ammie Skrevet 9. juni 2013 #13 Skrevet 9. juni 2013 Jeg finner ingen kombinasjoner med Natalie som jeg føler har god flyt. Julia Natalie syns jeg blir mye, og likte ikke helt Lea Natalie heller. Har prøvd å komme med noen forslag, men føler ikke noen av dem har så god flyt. Eva Natalie Alva Natalie Tia Natalie Tora Natalie Elina Natalie Lina Natalie Natalie Elvira Natalie Celin Natalie Helen Natalie Aurora Natalie Isabelle Natalie Olava Natalie Leonora Natalie Beatrice Lykke til!
Hun med alle ungene Skrevet 9. juni 2013 Forfatter #14 Skrevet 9. juni 2013 Jeg finner ingen kombinasjoner med Natalie som jeg føler har god flyt. Julia Natalie syns jeg blir mye, og likte ikke helt Lea Natalie heller. Har prøvd å komme med noen forslag, men føler ikke noen av dem har så god flyt. Eva Natalie Alva Natalie Tia Natalie Tora Natalie Elina Natalie Lina Natalie Natalie Elvira Natalie Celin Natalie Helen Natalie Aurora Natalie Isabelle Natalie Olava Natalie Leonora Natalie Beatrice Lykke til! Oiii! Det var mange gode forslag!! Takk for at du tok deg tid! Vi ønsker og ha Natalie bak-tror vi....Alva Natalie var fint:-) Føler heller ikke at det er så mange som klinger bra med Natalie...Vansklig dette her! Mannen hadde tenkt litt på Emma Natalie,det klinger vel ganske bra?!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2013 #15 Skrevet 9. juni 2013 Vi skulle ha Linea nathalie, men ble bare nathalie vi tok når henne komme må si det det er et perfekt navn, hehe Anonym poster: 7c6a2405358df682355da1170b22c524
inimini Skrevet 9. juni 2013 #16 Skrevet 9. juni 2013 Natalie er kjempe fint! Passa veldig bra til Matilda Hva med Dea Natalie?
Hun med alle ungene Skrevet 9. juni 2013 Forfatter #17 Skrevet 9. juni 2013 Vi skulle ha Linea nathalie, men ble bare nathalie vi tok når henne komme må si det det er et perfekt navn, hehe Anonym poster: 7c6a2405358df682355da1170b22c524 Linnea heter storesøster:/
Hun med alle ungene Skrevet 9. juni 2013 Forfatter #18 Skrevet 9. juni 2013 Natalie er kjempe fint! Passa veldig bra til Matilda Hva med Dea Natalie? Jeg har aldri hørt Dea før,men må si jeg likte det! Kult navn,og passet godt med Natalie!!Men det var dessverr et klart nei fra mannen..:/
Vannmann35 Skrevet 9. juni 2013 #19 Skrevet 9. juni 2013 Liker ikke Natalie. Synes det er litt harry, og tenker litt "Vi Menn-piken"... Synes heller ikke tyske Matilda klinger godt med italienske Natalie.
Ammie Skrevet 9. juni 2013 #20 Skrevet 9. juni 2013 Jeg finner ingen kombinasjoner med Natalie som jeg føler har god flyt. Julia Natalie syns jeg blir mye, og likte ikke helt Lea Natalie heller. Har prøvd å komme med noen forslag, men føler ikke noen av dem har så god flyt. Eva Natalie Alva Natalie Tia Natalie Tora Natalie Elina Natalie Lina Natalie Natalie Elvira Natalie Celin Natalie Helen Natalie Aurora Natalie Isabelle Natalie Olava Natalie Leonora Natalie Beatrice Lykke til! Oiii! Det var mange gode forslag!! Takk for at du tok deg tid! Vi ønsker og ha Natalie bak-tror vi....Alva Natalie var fint:-) Føler heller ikke at det er så mange som klinger bra med Natalie...Vansklig dette her! Mannen hadde tenkt litt på Emma Natalie,det klinger vel ganske bra?! Det tror jeg er lurt. Er ikke så mye som går bak Natalie uten at det blir tungt. Emma Natalie klinger fint, men ville vært litt forsiktig der fordi både Emma og Natalie er velig populære navn nå tildags. Er faktisk 30 stk. i Norge som heter Emma Natalie (om en kombinerer begge stavemåtene av Natalie). Her er noen flere: Stella Natalie Elma Natalie Alma Natalie Ylva Natalie Laura Natalie Maylin Natalie Erna Natalie
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2013 #21 Skrevet 9. juni 2013 Liker ikke så godt Natalie. Syns Matilda passer bedre til f.eks: Olivia Tomine Anine Josefine Evelina Beklager, såg nå at du ikke spurte om andre forslag. Om dere har bestemt derefor Natalie, så synstjeg det er best uten h, siden tvillingsøstra skriver det uten. Anonym poster: 1f8423e2025dc479e1066b1dad6fb8e0
Hun med alle ungene Skrevet 9. juni 2013 Forfatter #22 Skrevet 9. juni 2013 Liker ikke så godt Natalie. Syns Matilda passer bedre til f.eks: Olivia Tomine Anine Josefine Evelina Beklager, såg nå at du ikke spurte om andre forslag. Om dere har bestemt derefor Natalie, så synstjeg det er best uten h, siden tvillingsøstra skriver det uten. Anonym poster: 1f8423e2025dc479e1066b1dad6fb8e0 Vi har bestemt oss for Natalie nå:-)
Hun med alle ungene Skrevet 9. juni 2013 Forfatter #23 Skrevet 9. juni 2013 Liker ikke Natalie. Synes det er litt harry, og tenker litt "Vi Menn-piken"... Synes heller ikke tyske Matilda klinger godt med italienske Natalie. Liker at folk sier meningen sin jeg! Bra at ikke alle har samme smak:-) De passer kanskje ikke så bra sammen i stilen-men vi bryr oss ikke dem andre har også veldig forskjellige navn
Hun med alle ungene Skrevet 9. juni 2013 Forfatter #24 Skrevet 9. juni 2013 Jeg finner ingen kombinasjoner med Natalie som jeg føler har god flyt. Julia Natalie syns jeg blir mye, og likte ikke helt Lea Natalie heller. Har prøvd å komme med noen forslag, men føler ikke noen av dem har så god flyt. Eva Natalie Alva Natalie Tia Natalie Tora Natalie Elina Natalie Lina Natalie Natalie Elvira Natalie Celin Natalie Helen Natalie Aurora Natalie Isabelle Natalie Olava Natalie Leonora Natalie Beatrice Lykke til! Oiii! Det var mange gode forslag!! Takk for at du tok deg tid! Vi ønsker og ha Natalie bak-tror vi....Alva Natalie var fint:-) Føler heller ikke at det er så mange som klinger bra med Natalie...Vansklig dette her! Mannen hadde tenkt litt på Emma Natalie,det klinger vel ganske bra?! Det tror jeg er lurt. Er ikke så mye som går bak Natalie uten at det blir tungt. Emma Natalie klinger fint, men ville vært litt forsiktig der fordi både Emma og Natalie er velig populære navn nå tildags. Er faktisk 30 stk. i Norge som heter Emma Natalie (om en kombinerer begge stavemåtene av Natalie). Her er noen flere: Stella Natalie Elma Natalie Alma Natalie Ylva Natalie Laura Natalie Maylin Natalie Erna Natalie Alma Natalie var fint:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå