Gå til innhold

Natalie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syntes dere om Natalie/Nathalie? Mannen foreslo det i stad,og må si jeg syntes det var ganske fint!:) Passer vel kanskje best med Natalie,siden tvillingsøsteren heter Matilda? At begge har uten h?

Skrevet

Synes Natalie er kjempe fint og liker det best uten H. Passer veldig godt med søsteren!

Skrevet

Syns det er fint og syns det passer fint med Matilda.

Skrevet

Takk for svar :)

Skrevet

Er ikke så begeistret for det, men det passer godt til Matilda.

Skrevet

Nydelig navn! En av mine favoritter, faktisk :)

Skrevet

Tusen takk for alle svar:-) Liker det bare bedre og bedre...

spørs om det ikke blir en liten Natalie her ja!:)

Skrevet

Jeg syns det er pent, men liker Natalia bedre. Har noe med at jeg kjenner så mange som heter Natalie, så for meg er det litt oppbrukt. Men det passer til Matilda, det gjør det.

Skrevet

Jeg kjenner ingen som heter Natalie:-) Hva syntes dere om Lea/Leah Natalie eller Julia Natalie (kanskje litt tungt?) Hun skal ha dobbeltnavn slik som søskena....Eller er det noen som har noen andre forslag? Tvillingsøsteren heter Jenny Matilda :)

Skrevet

liker ikke nathalie...hva med andrea?

Anonym poster: 52deaf0189b90195cb1f1d050f035ad6

Skrevet

Andrea er ikke aktuelt pga familie..

Skrevet

Jeg finner ingen kombinasjoner med Natalie som jeg føler har god flyt. Julia Natalie syns jeg blir mye, og likte ikke helt Lea Natalie heller. Har prøvd å komme med noen forslag, men føler ikke noen av dem har så god flyt.

Eva Natalie

Alva Natalie

Tia Natalie

Tora Natalie

Elina Natalie

Lina Natalie

Natalie Elvira

Natalie Celin

Natalie Helen

Natalie Aurora

Natalie Isabelle

Natalie Olava

Natalie Leonora

Natalie Beatrice

Lykke til!

Skrevet

Jeg finner ingen kombinasjoner med Natalie som jeg føler har god flyt. Julia Natalie syns jeg blir mye, og likte ikke helt Lea Natalie heller. Har prøvd å komme med noen forslag, men føler ikke noen av dem har så god flyt.

Eva Natalie

Alva Natalie

Tia Natalie

Tora Natalie

Elina Natalie

Lina Natalie

Natalie Elvira

Natalie Celin

Natalie Helen

Natalie Aurora

Natalie Isabelle

Natalie Olava

Natalie Leonora

Natalie Beatrice

Lykke til!

Oiii! Det var mange gode forslag!! Takk for at du tok deg tid!:D

Vi ønsker og ha Natalie bak-tror vi....Alva Natalie var fint:-) Føler heller ikke at det er så mange som klinger bra med Natalie...Vansklig dette her! Mannen hadde tenkt litt på Emma Natalie,det klinger vel ganske bra?!

Skrevet

Vi skulle ha Linea nathalie, men ble bare nathalie vi tok når henne komme :) må si det det er et perfekt navn, hehe

Anonym poster: 7c6a2405358df682355da1170b22c524

Skrevet

Natalie er kjempe fint! Passa veldig bra til Matilda :)

Hva med Dea Natalie? :)

Skrevet

Vi skulle ha Linea nathalie, men ble bare nathalie vi tok når henne komme :) må si det det er et perfekt navn, hehe

Anonym poster: 7c6a2405358df682355da1170b22c524

Linnea heter storesøster:/
Skrevet

Natalie er kjempe fint! Passa veldig bra til Matilda :)

Hva med Dea Natalie? :)

Jeg har aldri hørt Dea før,men må si jeg likte det! Kult navn,og passet godt med Natalie!!Men det var dessverr et klart nei fra mannen..:/
Skrevet

Liker ikke Natalie. Synes det er litt harry, og tenker litt "Vi Menn-piken"... Synes heller ikke tyske Matilda klinger godt med italienske Natalie.

Skrevet

Eva Natalie

Alva Natalie

Tia Natalie

Tora Natalie

Elina Natalie

Lina Natalie

Natalie Elvira

Natalie Celin

Natalie Helen

Natalie Aurora

Natalie Isabelle

Natalie Olava

Natalie Leonora

Natalie Beatrice

Lykke til!

Oiii! Det var mange gode forslag!! Takk for at du tok deg tid! :D

Vi ønsker og ha Natalie bak-tror vi....Alva Natalie var fint:-) Føler heller ikke at det er så mange som klinger bra med Natalie...Vansklig dette her! Mannen hadde tenkt litt på Emma Natalie,det klinger vel ganske bra?!

Det tror jeg er lurt. Er ikke så mye som går bak Natalie uten at det blir tungt.

Emma Natalie klinger fint, men ville vært litt forsiktig der fordi både Emma og Natalie er velig populære navn nå tildags. Er faktisk 30 stk. i Norge som heter Emma Natalie (om en kombinerer begge stavemåtene av Natalie).

Her er noen flere:

Stella Natalie

Elma Natalie

Alma Natalie

Ylva Natalie

Laura Natalie

Maylin Natalie

Erna Natalie

Skrevet

Liker ikke så godt Natalie. Syns Matilda passer bedre til f.eks:

Olivia

Tomine

Anine

Josefine

Evelina

Beklager, såg nå at du ikke spurte om andre forslag. Om dere har bestemt derefor Natalie, så synstjeg det er best uten h, siden tvillingsøstra skriver det uten.

Anonym poster: 1f8423e2025dc479e1066b1dad6fb8e0

Skrevet

Liker ikke så godt Natalie. Syns Matilda passer bedre til f.eks:

Olivia

Tomine

Anine

Josefine

Evelina

Beklager, såg nå at du ikke spurte om andre forslag. Om dere har bestemt derefor Natalie, så synstjeg det er best uten h, siden tvillingsøstra skriver det uten.

Anonym poster: 1f8423e2025dc479e1066b1dad6fb8e0

Vi har bestemt oss for Natalie nå:-)
Skrevet

Liker ikke Natalie. Synes det er litt harry, og tenker litt "Vi Menn-piken"... Synes heller ikke tyske Matilda klinger godt med italienske Natalie.

Liker at folk sier meningen sin jeg! Bra at ikke alle har samme smak:-) De passer kanskje ikke så bra sammen i stilen-men vi bryr oss ikke :P dem andre har også veldig forskjellige navn :)

Skrevet

Eva Natalie

Alva Natalie

Tia Natalie

Tora Natalie

Elina Natalie

Lina Natalie

Natalie Elvira

Natalie Celin

Natalie Helen

Natalie Aurora

Natalie Isabelle

Natalie Olava

Natalie Leonora

Natalie Beatrice

Lykke til!

Oiii! Det var mange gode forslag!! Takk for at du tok deg tid! :D

Det tror jeg er lurt. Er ikke så mye som går bak Natalie uten at det blir tungt.

Emma Natalie klinger fint, men ville vært litt forsiktig der fordi både Emma og Natalie er velig populære navn nå tildags. Er faktisk 30 stk. i Norge som heter Emma Natalie (om en kombinerer begge stavemåtene av Natalie).

Her er noen flere:

Stella Natalie

Elma Natalie

Alma Natalie

Ylva Natalie

Laura Natalie

Maylin Natalie

Erna Natalie

Alma Natalie var fint:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...