Gå til innhold

Har dere kjøpt noe babyutstyr enda? 22 uker.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har allerede kjøpt vogn og er bare 16 uker ;) Kjøpte brukt Emmaljunga Edge Duo i nøytral farge, sånn at den passer uansett hva slags kjønn det blir. Etter ordinær UL skal jeg kjøpe noen små plagg til den lille også :)

Jeg er i uke 18 og har ikke kjøpt noe enda. Har det meste fra før, men har en øiten liste over ting jeg skal kjøpe :-) Skal på OUL om halvannen uke, og etter det blir jeg nok å starte så smått med handlingen :-) Kjenner ikke den store shoppelysten denne gangen. Første gang var vi omtrent ferdige ved 25 uker :-D

Med 5 barn fra før har jeg flust av tøy, sengeklær, dyner og tepper osv. Har tatt vare på det meste av sentimentale grunner. :P Eldstemann er 18 år og minsta er 5. ;) Har vugge og seng også. Vi venter jente og med 3 jenter fra før er det ikke klær vi trenger mest akkurat! Mangler egentlig bare vogn, stellebord og bilstol.

Annonse

Nope, har ikke kjøpt noenting. men jeg har mottatt masse fra familie! Mangler egentlig bare stellebord og forbruksvarene (bleier,kluter, salver) . Stresser ikke, men holder et øye på mulige kampanjer/tilbud i butikker.

Er i uke 25

Har enda ikke kjøpt en eneste ting, er 21+2. Men får hjemmelaget vugge i hus om 2 uker og en del strikka klær fra foreldrene mine når de kommer på besøk da. Har en del venninner som har kjøpt masse til meg men de venter med og gi meg til litt senere.

Har hatt veldig lyst og kjøpe men drøyer litt til :)

Har kjøpt et lite kosedyr/koseklut.

Fikk beskjed om MA, og ved neste UL var alt i orden, og da måtte jeg kjøpe noe ;)

Er en overaskende attpåskatt dette, så må nok kjøpe det meste nytt. Kommer sikkert til å kjøpe første klessettet etter OUL, og få tak i resten utover høsten, koselige innkjøp :)

Jeg har kjøpt litt småplagg, en mumikopp ( passer vel om 2år ;) og strikket litt, men i går fikk jeg en diger kasse med klær, så egentlig glad jeg ikke har kjøpt mer. tenker det er så lenge til, men 27 uker i morgen, så må vel kjøpe vogn snart.. Gleder meg til lille frø kommer :)

Annonse

Er 15 uker på vei og var på babymesse i helgen med masse gode tilbud, så da ble det en del både til mor, barn og ufødt. Til babyen kjøpte jeg et par pledd (sånne til å svøpe nyfødte i), en stol (!) med genialt tilbehør: en vippestol som både kan settes til å vugge, eller i tre ulike stillinger men som settes på stolskjelettet, så babyen kommer litt opp i høyden. Litt som Stokkes newbornsett, bare at det ikke er Stokke (hadde egentlig lyst på det, men fant ut at dette var en bedre løsning, for den kan brukes helt fra nyfødt og til babyen begynner med fast føde, men ikke helt er klar for sittestilling ennå - men da kjøper jeg nok ikke vippestol i tillegg), og en vugge til å bruke de første 5-6 mnd.

Vugge skulle vi egentlig låne (vi kjøpte ikke til førstemann heller), men så falt jeg pladask for en designsak også fant vi ut at vi skulle unne oss den, og stolløsningen er noe jeg gjerne skulle ha hatt til førstemann, så da jeg fant det nå kjøpte jeg det like gjerne med en gang.

Vi har mye etter førstemann, så nå mangler vi bare vogn og bilstol (jeg er ikke helt fornøyd med det første settet vi kjøpte, så vi har blitt enige om å fornye det), og sikkert litt klær også, men det kan fint vente til vi vet kjønn.

Gjest flykræsj

Er bare 13 + et eller annet, og har ikke kjøpt noe. Men vi har jo ganske mye etter førstemann da. Forrige gang var jeg så opptatt med jobb, at jeg omtrent ikke hadde kjøpt noen ting før jeg gikk ut i permisjon 3 uker før. Det var rikelig med tid da, så jeg kommer nok ikke å løpe rundt i butikker før jeg må denne gangen heller. Jeg er liksom ikke helt i babymodus før jeg går ut i permisjon. Dessuten har jeg liten tid til å shoppe da jeg jobber mye. Heia netthandel!!

Har ikke kjøpt noen ting enda, uke 22. Må ha et nytt lammeskinn, og fantaserer om ny vogn, men trenger det egentlig ikke. Trenger egentlig kun et nytt skinn... Men har jo lyst å kjøpe litt nytt også. Samtidig prøver vi å spare mest mulig siden vi snart skal flytte. Så dette barnet må nok belage seg på å arve en del, uansett kjønn. Tar en guttebaby skade av å gå i litt rosa? Neppe.

23 uker, har kjøpt en body, + at jeg strikker litt. Men strikking tar tid da. Akkurat ferdigstilt dåpskjolen jeg starta på for over et år sida.

Ellers holder vi øye med finn, kommer til å kjøpe det meste brukt med unntak av bilstol, og siden vi ikke har bil kan det være vi leier stol til de få gangene vi trenger

23+4, jeg kjøpte bilstol på babyshop forrige uke da det var 20%, og så bestilte jeg tripp trapp i den nye blåfargen. Skal kjøpe vogn i Danmark i sommer, så er i dialog med en butikk på e-post nå. Ellers får jeg eller får låne mye av familie og venner, veldig greit :-)

Har enda ikke kjøpt en eneste ting, er 21+2. Men får hjemmelaget vugge i hus om 2 uker og en del strikka klær fra foreldrene mine når de kommer på besøk da. Har en del venninner som har kjøpt masse til meg men de venter med og gi meg til litt senere.

Har hatt veldig lyst og kjøpe men drøyer litt til http://www.klikk.no/forum/barnimagen/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/smile.png

Ok klarte vente ca 2 dager... Har nå kjøpt en enkel body som ser ut som tigergutt... Bare måtte ha den :)

Er 26+4 og har kjøpt bilstol og duovogn.. Begge brukt. I tillegg har jeg "arvet" 2 søppelsekker (!) med klær str. 50-68.. Så jeg trenger strengt tatt ikke kjøpe klær på en god stund, men kjenner jeg meg selv rett blir det nok kjøpt litt likevel  ;) Har strikket litt også, jakke og lue, og nå holder jeg på med en bukse... Kos :wub:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...