hope <3:) Skrevet 8. juni 2013 #1 Skrevet 8. juni 2013 hei er litt bekymret her.. har akkuat gått på primalut og fikk blødninger igår.. skulle da kontakte st olav, for å da få vite når jeg skulle starte å sette sprøyter.. Fikk på forhand beskjed om å ringe til dem å lese inn på tlfsvareren deres.. Siden pasienttlf er bare open i ukedagene... Når jeg igår ringer å legger inn beskjed på svareren, får jeg da beskjed fra om at de ringer oppatt på mandag??.. Trudde virkelig jeg skulle på sprøyter dag 1 i syklusen..?? noen som vet om dette stemmer eller hva jeg kan gjøre for å få kontakt me dem.. ?
Gjest Gullebolle Skrevet 8. juni 2013 #2 Skrevet 8. juni 2013 Heia, har du fått behandlingsopplegg? Fikk selv mensen på fredag, skal ha fryseforsøk, og på behandlingsopplegget sa jeg skulle begynne på tablettene på syklusdag 1, så jeg har bare satt igang jeg, så ringer jeg de over helgen. Ved ivf har kort regime mener jeg at jeg har begynt på syklusdag 2 med sprøyter. Jeg ville bare begynt på avtalt dose og ringt mandag jeg. Det er jo bare for å få deg inn i systemet og når forventet uttak er at du må ringe inn mensen, bare å følge planen din tror jeg.
Håperpåønskebaby Skrevet 9. juni 2013 #3 Skrevet 9. juni 2013 Jeg hadde langt regime og begynte med sprøytene på 3.menstruasjonsdag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå