Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi har prøvd noen ganger med NAN (ferdig blandet liten boks). Første gangen spydde hun opp alt sammen og vi trodde hun hadde fått alt for mye. Andre gangen fikk hun før hun skulle legge seg og det gikk fint hele natten. På morgenen fikk hun melk med meg som vanlig, men virka ikke så sulten og interessert. Like etter spyr hun opp masse. Tenkte igjen at det ble for mye for henne.

Prøvd to ganger til der hun har fått mindre og det har gått helt fint. Ca 80-100 ml. Og vi trodde det var greit og at hun tåler det bare at hun har fått litt for masse gangene før.

Meeen når vi ga henne i går ca 100 ml, så kastet hun opp igjen. Hun ble også rød og elveblest lignende der hun fikk gulpet.

Er hun allergisk?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144055149-allergisk-mot-nan/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok... min var bare 5-6 uker gammel. Tja ikke godt å si. Du kan jo forsøke et annet merke, som Hipp eller Småfolk? Kjøpte Collett på ICA, men jeg vet det ikke er alle butikker som har det merket :) Vet mange mener de får hard mage av Collett men min gutt fikk kun mme ca 1-2 ganger om dagen, så merket ikke noe til det.

Vi får prøve andre merker. Jeg fullammer så er ikke så veldig farlig. Men greit å kunne ta mme, om jeg skal være borte noen timer. Tenkte vi skulle teste bare med en liten skvett NAN nå, men hun spytta det ut igjen ;) hehe. Fått avsmak på den tydeligvis...

Annonse

• 3 uker senere...

Nå har vi fått prøvd Hipp sin ferdig blanding og det ser ut til at hun tåler den i værtfall :) Ikke noe spying og ikke utslett. Meeen var ikke heeelt fornøyd med smaken tror jeg ;) Er bare en gang i blandt hun får mme. Så de store pakkene med pulver får vi aldri brukt opp før den har vært åpen for lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...