Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk jo beskjed at hjertet ikke slo på embryoet. Mn lurer litt på; hvor lang tid tar det etter den hendelsen før kroppen støter det ut? Fikk beskjed om å vente til kroppen ordner opp i det selv. Har jo ingen antydning til blødninger eller tegn til smerter/murring. Det er i dag 16 dager siden, hvor lenge skal jeg vente før jeg evt ber om utskrapning eller tabl for å få det i gang?

Blir smårar i hodet av å tenke på at det fortsatt er der. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

16 dager var mye. Tror du bør ringe og få komme inn. Jeg måtte legges inn tilslutt ved MA og ha utskraping fordi jeg begynte å bli skikkelig dårlig. Feber, kvalme osv. Jeg skulle nemlig også bare vente til den kom ut, noe den ikke hadde tenkt seg. Etter den MA'en så gikk det et år uten at jeg ble gravid igjen og legen måtte tilslutt gi meg tabletter for å komme igang med eggløsning igjen. De resulterte i nummer 2 som nå er 8 år :wub: Nummer 1 kom før jeg omtrent hadde rukket :wub: å tenke barn

Tablettene har jeg aldri prøvd, men venninna mi sa at det var som en kraftig mens med mini rier. Paracet og Ibux tok det meste av smertene som når man har mensen.

Ikke vent for lenge Plexy, er den ikke ute innen mandag så er det best å ringe.

Skrevet

Forøvrig bør du kanskje be om en ny UL for å sjekke hva som skjer der inne.

Skrevet

Takk for svar. :) Skal absolutt ringe på mandag og høre. Regner med jeg må settes igang for å få eggløsning etterpå også, måtte det pga pcos og veldig ujevn syklus. Håper det går litt raskere enn et år da. Men godt å høre at det gikk bra for deg :)

Skrevet

Dette burde du sjekke opp med ny ul :) Hvor langt var du på vei? Jeg har hatt seks utskrapninger pga. kroppen ikke ordner opp selv. Men jeg var litt på vei da hjertet stoppet.

Skrevet (endret)

Første ul målte det til 6+6, skulle være 7+2 ift til befruktning og innsett. Par dager senere hadde det vokst bittelitt. En uke senere ble det konstatert ingen vekst og aldri noen hjerteslag. Skulle vært 9+4 nå.

Var ikke helt i form i dag, var vanskelig å konsentrere meg på jobb, er litt febril, svimmel og uvel. Tror nok det blir å ta en tlf på mandag ja.

Endret av Plexy
Skrevet

Ø-hjelp time i morgen. Ny UL og muligens utskrapning. Glad jeg tok den tlf.

Skrevet

Godt å høre at du ringte. Har tenkt på deg i dag og vil tenke på deg imorgen også. Håper at det går bra med deg. Stor klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...